![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#63 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Updateje!!
Deze week een paar keer gaan rijden. Viel me nog niet eens tegen, hij ging best lekker. 1ste keer was de slangen klem afgebroken, dus slang vliegt eraf:s Veel geluk gehad hiermee, scooter bleef gelukkig op 80*C, kwam wel van 40*C ![]() 2de keer was het vertandingsdeksel los getrilt. Alles is ondertussen weer gerepareerd, dus we kunnen er weer tegenaan. ![]() De foto's hoe hij er nu bij staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook ben ik begonnen aan het strak schuren van mijn achterkap, gaatjes geboord voor bevestiging van de kap. Ook ga ik morgen even de hitteband rond mijn uitlaat doen, tnx orrie nog voor dat ding ![]() Mijn buddy moet ik ook nog even wit spuiten, lijkt me wel zo netjes ![]() CIAO,, __________________ Last edited by JoRoXsTyle; 13-11-2006 at 15:02. |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey makker zet effe je plaatjes tussen [ir ] [/ir ]
en kom je vanmidag nog effe langs. tim is er ook en nicky komt ook nog effe micheal wilde ook nog komen mee sebas en thomas dus het wordt vanmidag weer een leuke 'plaatselijke' meeting maar eerst effe naar vinny zo meej carlo![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Updateje!!!
Lang geleden dat ik hier weer ben geweest ![]() Veder niet zo heel veel aan de rox gedaan eigenlijk. Nog wel een paar keer gaan rijden, de laatste keer was de minst leuke toen mij subframe gebroken was, deze wordt opnieuw gelast, maar dan veel steviger![]() Gebroken subje: ![]() Scooter met kappen: Hier zie je hoe scheef hij staat door het gebroken subframe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort kunnen de kapjes naar de spuiter en kan de rox verder in elkaar. Ook moet ik nog een nieuwe temperatuur teller, want mijn stage 6 tellertje heeft de moed al opgegeven ![]() CIAOOO __________________ Last edited by JoRoXsTyle; 13-11-2006 at 15:05. |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
![]() ik hoop ook dat ik geen 2x met gebroken subframe meer kom te staan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ha joris!
ja, was wel kut van je sub frampje he maar dat komt vast weer wel goed meej jouw bak-kunsten, grappje en ja die kap sta echt wel netjes. ik dacht aleen toen dat ik bij je kwam dat je kap niet echt pasten. maar dat blijkt dus je frame te zijn...groetjes! Orlando *STZ Member* __________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
SBO race
|
ik snap 1 ding niet aan dat subje.
waarom las je niet gewoon 2 schuine platen naar voren met een gat erin alla XSH dat je gewoon een bout er door kan doen. is veel steviger vind niet zo gek dat het zo breekt. je blok steund volledig op die 1 dunne stukjes metaal. beter fix je een goed subframe. voor de rest ziet het er allemaal wel netjes uit op dat vage malossi filter op je carterkap na dan __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Update!
Deze keer piep klein maar toch ![]() Had vandaag niet veel zinnigs te doen, dus dacht laat mij maar eens een houdertje maken voor mijn teller ![]() Lijkt groot het houdertje, maar er komt nog een teller bij, voor toeren. Hier: ![]() ![]() Laat maar horen wat jullie ervan vinden ![]() PS. ik ben bezig met nieuwe accu kapje zoeken is hard nodig![]() CIAOOO __________________ Last edited by JoRoXsTyle; 17-11-2006 at 14:50. |
|
|
|