![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
| SSR | Speed Spirox |
[Spirox]
Custom made yamaha Booster (ik post dit voor luuk aka BoosterH2O) de basis van de scooter is een yamaha Booster spirit en alle aanpassingen zijn door mijzelf uitgevoerd de aanpassingen: Uiterlijk - Mina hori LC - Aerox velgen - Slider frame doormidden geflext en op het spirit frame gelast - Slider achterkappen gemonteerd - Frame versteviging gelast - Velgen & Blok polished - Koelingshuis polished + spinnenweb motief - SSR logo uit voorkap gefreesd, plexiglas en neon eronder. Motorisch MHR Speed 70cc TJT F1 competition Malossi RHQ pen12 Malossi MHR 2000 Malossi ventilvar Malossi Deltaclutch 107mm Malossi overrange snaar Homemade recht spruitstuk HPI 2004 Tomaselli snelgas BrakingWave disks In de planning staan nog veel dingen die moeten gebeuren: Homemade onderkuip, middenkappen, polijsten van vrijwel alles. Natuurlijk een mooie en speciale paintjob maar dat zien jullie wel tegen die tijd. Fotos van het uiterlijk: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fotos van de onderdelen: ![]() ![]() ![]() meer fotos komen er zsm aan ![]() - Luuk __________________ Last edited by SSR Lycorda; 20-07-2004 at 18:20. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | |
|
24.6pk geblokk
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
Zwakke ophanging
zijn 2 dikke platen, met in driehoeksvorm 2 verstevigingen per kant..heeft al genoeg KM's gereden en geen enkel scheurtje of wat dan ook. stevig genoeg hoor ![]() H.T.V.I: de F1 presteerde heerlijk op mijn vuurvos tijdens een test...heerlijk geluidje Luuks ervaringen moet hij zelf maar vertellen ![]() -Tom __________________ |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
24.6pk geblokk
|
@ h.t.v.i tevrende over de f1 ben ik zeeer zeker. afwerking is zeer goed, en prestaties zijn zeker niet verkeerd, ga er ook eens een testbank run mee maken als hij loopt om te zien wat er uit te halen valt.
@ thunder-rox zwak???????? ik denk dat je het niet goed ziet dan. als je bedenkt dat de fabriek bij het lassen van je frame de lasnaden vaak naast de plaats legt waar hij eigenlijk zou moeten zitten. frame is wakker dan de ophanging, en ophanging is gemaakt van 3mm plaat staal ene dat is dikker dan de buizen van het frame. stevig genoeg lijkt me zo. |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
24.6pk geblokk
|
ff voor geen verwarring te veroorzaken, dat nos is wel echt van nos zelf maar het is indd een octaan booster, vandaar dat ik de klem om die letters heb geklemt zodat dat niet meer leesbaar is en het net echte lijkt. g ahet alleen gebruiken het flesje voor opvang van beninze die uit de overloop slangen van de carb komen gelopen.
vandaag ff 4 uur gepolijst aan remhendels. ![]() |
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
24.6pk geblokk
|
na een aantal dagen flink wat tijd er in te hebben gestoken zijn we nu zo ver.
gaten in voetenplank gefreezd. komt nog rvs gaas achter. geslepen rvs stangen in hoek van 9 graden gezaagt en die tegen elkaar aan gezet/gelast. deze verstevegings buizen zijn ook nog demontabel. ze worden nog mooi afgewerkt en nog eens gepolijst. ![]() ook me onderkuip heb ik al in de grove vorm geshaaft , nu nog epoxyhars en matten er over. ![]() alu plaatjes gemaakt op maav van achterkant van de voetenplank, dit word de basis van de kap die ik nog moet maken voor afwerking van de achterkant van de scoot. deze plaatjes worden nog gepolijst. ![]() en me beenschil ook al uitgefreezd . hie komt ook rvs gaas achter , dit allemaal om de koeling van de radiator die straks er voor komt te bevorderen. ![]() soon more. |
|
|