![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
`- -'
|
~ Muscle-Slider ~
![]() --------- Leeftijd: 17 Plaats: Beerzerveld "vlak bij Ommen / Almelo" Hobby's: Scooter , met vrienden chilln , uitgaan , beetje gamen, School: ROC Sumpel Almelo, Opleiding: Interieurbouwer / ff afmaken en dan --> LANDMACHT LUCHTMOBIEL Vorige Scoot! ![]() Straat Scoot! ![]() Ik was eerst met me Aerox project bezig maar toch mee gestopt want wou eigelijk een slider. nu ff doorgezet Er zijn een paar aanpassingen op me blok gedaan voor iets meer vermogen ![]() deze Slider zal Orgineeel worden dus nogal aparte dingen met Costum parts 25 Pk Comstum Voorvrok "apart Project" zul er nog meer van horen! Costum Kapjes NX of NOS syteem ![]() Scooter/auto, tuning shows Scootin SBO's 2009 Uitlaat XSH ROOST BIGBORE 77cc (lang model) Krukas Malossi MHR, RHQ Carburateur Stage 6 R/T Black 28MM Luchtfilter Stage 6 dubbel layer "zwart" Vario Malossi MHR Overrange Koppeling Malossi MHR Delta Clutch Membraan Malossi MHR VL 14 #XSH getuned Primaire Vertanding Malossi MHR 13/44 Carters #3BR getuned Vertandingsdeksel Top nardo #3BR getuned @ Overrange Poulies Malossi MHR Overrange Koppelingshuis Malossi MHR Wingbell Halfpoulie Malossi MHR Overrange V-snaar Malossi MHR Overrange Spruitstuk Malossi MHR 22/28 #XSH getuned Ontsteking Malossi Eprom Lagers Malossi MHR + MHR Naaldlager 2 mei Zo Dag mensen ! Heb weer wat, en dat is een Malossie MHR Eprom ![]() HPI2005 inmiddels doorverkocht Om het af temaken hem ik maar eprom aangeschaft dus nu is alles MHR:cool: Fotos: Powwwaaah met het Nieuw Kelkje wat ik pas op meppel had gekocht ![]() ![]() Vond dit zoon mooie Foto dus zet hem er ff bij op ![]() 16 Juni ![]() ![]() JAJA! XSH BigBore77 Roost Pijp is binnen na 2 maand ![]() denk dat dit de eerst is ![]() in de Winkel/sponsor Luvro.com ![]() ![]() ![]() TIJDELIJK AEROX FRAME/VOORVROK ! sliderframe moet zo snelmogelijk komen ![]() nu kunnen we eindelijk afstellen en die zooi !19 juni Dag mensen Giteren ff bij Josdijkman geweest en lekker een een betere Temp tellergehaald " is preciezer" zie foto, (temp/toerentellen van stage6 staat TK op Forum.) ![]() Scooter Loopt aardig "thx Beunhaas Dennis ![]() Binnen Kort ff Banken bij XSH of misschien JOSDIJKMAN voor afstellen. GA voor 25 PK dus zijn druk dan maak ik wel een filmpje ![]() Last edited by Muscle-Rox; 28-06-2008 at 20:02. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#11 (permalink) | |
|
`- -'
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
`- -'
|
1ste ben ik en die andere is een mate ![]() Nog steeds nie afgesteld op een test bank dus Pk's en alles nog niet Bekend heelaas. en nog steeds Aerox frame Sliderframe word aan gewerkt wacht op voorvrok ![]() |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
`- -'
|
half gepolijst ! FotoS : ![]() Framepje ![]() Max Verlaagt hoort gewoon bij een Slider ben al bezig met polijsten maar geen foto's nog![]() ![]() ![]() RS24 of andere Malossie veer aanpassen. Velg/remschijf adaptor. Ophoogblokje voor remklauw. Stage6 Remschijf - Oversized - 240 Aerox type. En de velg verchroomen / andere deelen Nieuw bouten ectra en het belangrijkste Kroonstuk aan laten passen. (PROF) uiteraard ga ik hier geen sprints mee rijden alleen voor show. ![]() ![]() Laturr![]() |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
`- -'
|
wat staat er dan? dat ik hem voor een priky heb gekocht zonde om te laten liggen en als die andere kappen niet willen heb ik altijd nog wat anders. en dat ik niet weet of ik hem gebruik
( Lezen )Quote:
. |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
`- -'
|
Update 2 aug.
![]() ![]() Ben vandaag aan Banken geweest bij josdijkman 1ste keer dat ik op een bank sta met deze scoot. ( en verder nog niks aan afgesteld en er rolde Dit uit. ![]() 18,2 Pk Onafgesteld we hadden minder verwacht. ik ga waarschijnlijk een egte Keihin kopen 28mm, en Verderafstellen ! ( Filmpje is nie goed opgenomen heelaas) Nog wat fotos van vooraf. wat er al weer verandert is ![]() ![]() Sliks: achter zit nog geen slik Ivb met Kiesler ... ![]() Opweg naar Jos (A): ![]() Borg Spul met nieuw stuurtje: ![]() Overloop: ![]() ![]() Scooter status nu |
|
|
|