![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBOŽ08 #174
|
100% BT Speed Zip Sp2 #174
Goeie dag beste lezers, Ik zal beginnen om me eigen voor te stellen en wat stukje achtergrond informatie zodat jullie een idee krijgen van wie ik ben en wat ik doe ![]() Ik heet Mike Schapkun, ik weeg 55 en ik woon in Spijkenisse, dit ligt in dicht bij Rotterdam voor de mensen die het niet weten. Ik ben 18 jaar en ik doe op dit moment werken, ik wil volgend jaar weer naar school en ben dan van plan om boekhouding te gaan doen, 5 dagen werk en 1 avond school. Dit is mijn oude zip voordat deze werdt gestolen uit mijn schuur: --- ![]() --- Mijn beste tijd reed ik met een dikke wheelie en moest 1 keer van het gas af. De tijd die ik reed was 7.64 ( met reactie tijd eraf ) met een top snelheid van 85km p.u. Set-up waar ik mee heb gereden: Cilinder: Speed 7T BT Tuned Carters: Zip sp 98 BT Tuned Krukas: Mhr Team 99 Ontsteking: Malossi mhr eprom Primaire vertanding: 14/39 Secundaire vertanding: 14/44 Overbrenging: Malossi overrange 2006, malossi delta clutch + malossi wingbell Carburateur: Keihin ( met serienummer ) Spruitstuk: Malossi mhr recht 22-28 BT Tuned Membraan: Malossi vl-13 BT Tuned Uitlaat: Xsh dpr specs. ZIP IS GESTOLEN !! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- OKE nu een nieuw begin ![]() Aangezien ik totaal niet weg ben te slaan begin ik gewoon weer vanaf begins af aan .Ik wil voor het volgende seizoen een rijdende zip. Barry gaat ze best doen om alle onderdelen te bestellen en een nieuw blok in elkaar te zetten. Maar genoeg gelult, ik kwam via marktplaats een net sp frame tegen, deze maar gelijk op wezen halen en het volgende mee uitgehaald: ![]() --- ![]() Frame weegt nu 8.5 kilo, ik kan er denk nog makkelijk een kilo uithalen ![]() Let nog niet op de afwerking van het frame en buddybak want de slijp schijfjes zijn op ![]() Edit: Het frame is gewogen met de zijstandaard er nog op, deze weegt minimaal 0.5 kilo, dus het frame weegt nu dus 8.0 kilo. Uiteindelijk wat kappen gekocht, opgeknapt en zijn net terug van de spuiter ![]() --- ![]() De volgende update zal snel volgen als alle spulletjes van de coater komen ![]() Wat mijn nieuwe blokje gaat worden is als volgt: Cilinder: Speed 7T BT Tuned ( barrel tuning ) ^_^ Krukas: Team 99/ 90mm drijfstang testen Carters: Nieuwe zip 2000 carters BT Tuning ( barrel tuning ) ^_^ Uitlaat: Nog onbekend, het wordt testen van hoe of wat Inlaat: Keihin met serienummer, de rest wordt testen Vertanding: 14/39 Primair en 14/44 secundair Overbrenging: Nog ongebekend, het wordt testen Ontsteking: Malossi eprom of hpi 2006 Ook ben ik samen met een maat bezig om een aantal sponsors bij elkaar te rapen. Meer info laat ik nog even niet vrij want straks gaat het hele ratteplan niet door. Powered by: Fred motoren Rotterdam Barry #31 Elwin #125 Me neef de chauffeur ![]() & de rest van de Crew Sponsord by: Heeneman HCD - www.heeneman-hcd.nl --- __________________ Last edited by Mike.; 02-09-2008 at 20:05. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Paul-B
|
scooter70 moete kappe op dus lijkt me wel
..rijd nog best goed zie ik ![]() 7.65 met 1x van et gas af.. moet ik nogmaaris voorelkaar zien te krijge ![]() beetje slordige wheely op elwin ze zip he.. volgendekeer kan die wel wat beter hehe ![]() veel succes metje wederopbouw.. heb der wel vertrouwen in ![]() met zon beunkonijn als elwin aan je zijde hehe ![]() succes man spreekje nogwel__________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Ferrari
|
Zoals het er nu bijstaat, is het meer scooterbase spul. Ik zou graag wat meer over de opbouw e.d. zien. Lees anders dit even door: BELANGRIJK: Regels/Faq Projectgedeelte!
Ik geef je wat dagen om wat meer info aan de beginpost toe te voegen, anders moet ie helaas dicht. __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
SBO'09
|
ja dat is hij zeker
en je hebt nog steeds mijn uitlaat thuis liggen GVD ![]() ik hoop of de uitlaat, of het geld te zien op nijmegen anders zullen we andere maatregelen moeten treffen ![]() /edit, sorry voor offtopic __________________ Last edited by thinuz; 16-08-2008 at 01:29. |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
-BMW-
|
Erg jammer weer dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven
![]() Kun je het even in het onderstaande topic plaatsen? Centraal "Help! Mijn scooter is gestolen!!" topic Deze gaat dicht. |
|
|
|