![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Beroeps Mooiiboii
|
2F4R Mooiiboii freempie
Ey...ennuh
tadaaa hier ben ik weer nadat toch wel een aantal mensen dachten dat ik gestopt was. Nou kan ik je vertellen dat dit wel me laatste jaar wordt. ![]() voor degene die me niet kennen zal ik me even voorstellen (wel zo netjes) Nou ik ben Bjorn kben 20 jaar en woon in maastricht en hou me al zown 5-6 jaar besig met scooters en heb dus ook echt veel van die malle dingetjes gehad ![]() Waaronder de: ![]() Heavyaerox met de flip flop lak en chrome velgen (scootin maart 2006) ![]() Wiebelkap aerox met de gecnc'de sr velgen (vorig seizoen) ![]() Sprintzipje waar ik seizoen 2008 mee rij ![]() En dan komend seizoen 2009 ga ik dan met dit freem rijden. Setup Piaggio kort carter EPC/RST tuned 2f4r (tuned??) 2f4r krukas Roest 86cc big bore/JS 2fast uitlaat 32mm koso carburateur NX set Home made inlaat Malossi/Polini overbrenging (beide aanwesig) Hpi 2006/Malossi Digitronic Rf 7,7 (vertanding weet ik zo even niet) en de rest van het bekende pretspul Optisch (ja dat komt ook )Chrome frame Chrome carter Chrome velgen Chrome voorvork Chrome carterkap Chrome NX fles en mocht de cilinderwand eruit vliegen wordt deze verguld het gaat komend seizoen dus ook niet om de punten maar om mijn scootertijd eens een keer met echt een degelijke mooie en snelle machine af te sluiten(en gezelligheid). magoed veeeeel te veel gelul nu wat foto's. ![]() De 2fast toen ik hem in rotterdam ben gaan ophalen (op de terug weg) ![]() thuis op de onderdelen plank ![]() mooie splinternieuwe A-zuiger ![]() het freem (voorn deel) blok,roost en 2fast ![]() Roest 86cc bigbore ![]() en hier een beetje in elkaar gezet ![]() niet zeuren over de foto's zaterdag (12 juli) benk jarig dan krijgk een nieuwe camera voor nu doei en de groetjes!!! ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#11 (permalink) | ||||||
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
thnx voor je reacatie!!oow de jongen waar ik hem van kocht zei dattie van bart R was geweest ![]() Quote:
![]() trek maar een nummertje want dat zijn ders meer thnx voor je reactie!!!Quote:
spreek ej zeker snel weer!!!Quote:
en dat sprintje komt wel goed reken daar maar opthnx!!! Quote:
thnx voor je reactie![]() Quote:
haha onder de 7 is al genoeg...en indd laatste jaar volgend jaar dus ik wil wel met een bommetje kwa uiterlijk en snelheid afsluiten vind het wel goed geweest begin het langzaam te merken kheb na 3-4 keer rijden niet meer zoveel zin en ga dan eten en andere activiteiten zoeken (lees springkussens ) dusjah Thnx klein sprintmarocaantje van me ![]() __________________ |
||||||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Beroeps Mooiiboii
|
jeweettoch..
![]() Quote:
Quote:
kijke wat betr gaat pia of mina kzie je zeker snel weer(vanaaf )Quote:
ja ik ook zeker zien we ons weer kkom je de komende 2 weken veel vervelen hahaQuote:
![]() Quote:
wask maar daar ja zeg maar wanneer khoef alleen nieuw snaartje in de zip en ik kan vlammen![]() __________________ |
|||||
|
|
|