![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
#74 Sonic [TE KOOP]
Hoi.
Ik ben Rinze en kom uit Harlingen. verder geouwehoer over scooter/brommer verleden heb ik geen zin in en is niet super interessant Het begon tijd terug met deze sonic. ![]() Op meppel een 8.2 gereden met een slechte start ![]() na Meppel de scooter uitelkaar gehaald. hij moest is wat veranderen De complete setup wordt overgebouwd in een lang carter, ook wordt de setup iets gewijzigd naar: Koopmans carter. Malossi Speed 7T *Twins* Malossi RHQ XSH roost MHR overrange, wingbell, delta.. PVL digitaal Keihin 28. XSH afgewerkt XSH kelk Kiesler wig Malossi recht spruit Malossi VL14 MHR 13/44 Frame met EPC stuur ![]() ![]() Kon me C30 ruilen tegen een koopmans carter, zo gezegt zo gedaan. Het carter ligt momenteel bij XSH om te worden gestraald en de nieuwe RHQ wordt geplaatst. Zo kreeg ik het carter van stefan ![]() Wat spul bij elkaar geveegd. ![]() Ook ben ik met de kappen begonnen. Ik spuit ze nu gewoon zelf omdat ik geen zin heb veel geld uit te gaan geven aan het te laten spuiten, mischien komt dta later nog eens. Achterkap wat aangepast en in de primer ![]() Ook ander kapjes geprimerd ![]() Toen was het tijd voor een kleurtje De kleur is donker antraciet *(komt nog 1 laag blanke lak overheen) ![]() ![]() ![]() Vorige week velgen+voorpoten weggebracht om te laten stralen, vandaag ff wezen kijken en kon de voorpoten meenemen, velgjes waren ze mee bezig en kon ik morgen op gaan halen de voorpootjes ![]() Ook de velgjes terug ![]() ![]() ff losjes in elkaar gezet met een carter dat nog ergens in een hoek lag ![]() ![]() ![]() ![]() Velgjes laten afdraaien ![]() 1L tankje geplaatst ![]() velgjes terug van spuiter ![]() Carter bij XSH opgehaald samen met wat leuk spul , carter is mooig gestraald en er is een nieuwe RHQ as ingezet.![]() Andere gashandel gekocht en een deestone voorbandje ![]() ![]() Was de lelijke grijze binnenkappen ook zat dus heb een vers setje zwarte binnenkappen aangechaft wat echt een stuk beter staat ![]() ![]() Slick op de velg geknald en Blok er maar is ondergehangen, vind zelf dat het nog wel zo'n 2cm omlaag mag ![]() ![]() ![]() ![]() wacht nu alleen nog op de vario en uitlaat en dan kan t eindelijk weer getstart worden ![]() __________________________________________________ ______________________________________________ Vario zit er onderhand in, en had ff een leen uitlaat van marco(xsh) gekregen omdat mijn uitlaat er voor hengelo nog niet was, helaas alsnog niet op Hengelo kunnen rijden ivm wat problemen met de scooter. Onderhand loopt het al en rijdt het ook al aardig ![]() Nog wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Rinze #74; 14-08-2008 at 12:56. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Damn man dat doe je snel ik was bij Kees een dag voor meppel,ik vond je sonic erg netjes rijden.
Je kappen zien er echt heel vet uit ![]() Ik zie je wel weer bij zoetermeer! of ga je nog naar X-day? Suc6 met j sonic erg netjes gespoten zoals het lijkt op de foto,s compressor neem ik aan?![]() Gr Delano __________________ Last edited by project phantom; 14-05-2008 at 21:36. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Registered User
|
thnx
dankje Quote:
zie je op zoetermeer Quote: