![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
aerox - team
hoi , ik ben koen => 17 jaar
en ik kom uit belgie => oost-vlaanderen => Aalst het begon allemaal op mijn 16 de , toen ik voor mijn verjaardag een brommer kreeg. ik wou een crosser dus hebben we een mbk X - limit gekocht. deze : toen had ik hem al 1 jaar ![]() ![]() ![]() deze had ik eens op gefokt , gwn ander uitlaatje ( een giannelli ) reed nog behoorlijk 106 km / u. maar na 3 weken door de flikken op de rollen gezet, met als resultaat dat ik hem een maand kwijt was en zoals je weet met de nodige schrammen en de perfecte afstelling weer kreeg (waar door die met moeite 30 km/ u ging).en toen begon het! ik zocht een hobby , dus waarom geen brommer opkuisen en daarna verkopen . ![]() toen vond ik bij een kennis een aerox voor 350 euro. maar al rap bleek dat ik er iets anders ging met doen . in deze staat vond ik hem : ![]() ![]() deze setup zat er toen op : malossi mhr 70 cc malossi rhq 12 (pen) polini vario polini 2G koppeling malossi primair 13 / 44 19 mm carbu yasuni C21 toen effe de kappen er op gezet en een tijdje met rond gereden. ![]() ![]() ![]() en nu begint het strippen en het opknappen . doelen: ongeveer 20 pk bereiken en meedoen met drags ofzo. ![]() ![]() ![]() hier mijn versleten blokje dan : ![]() ![]() dan mijn waterpomp wat bij gewerkt : ![]() mijn versleten yasuni : ![]() en dan heb ik deze ouwe rukker er af gehaald. ![]() => ![]() ![]() binnenkort komt er nog een grote update wss in de loop van volgende week ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
update 25/08/08
update : 25/08/08
mijn doelen zijn : 20 pk proberen te halen meedoen met de 24 uur van spa optisch : jaguar edtion motorisch : polini evo 70 cc malossi rhq stage 6 r/t binnerotor polini varia polini 2G koppeling stage 6 r/t 24 mm met powerjet ( black edition ) stage 6 double layer malossi primair vertanding 13/44 stage 6 membraam yasuni c21 dit is onder tss al toe gekomen ![]() ![]() ![]() ![]() binnenkort komen er nog wat nieuwe spullen bij ![]() update 31/08/2008 wat nieuwe spulle : ![]() ![]() ![]() subframe is onder tss ook al toe gekomen binnekort van mijn blokje ... Last edited by aerox - team; 31-08-2008 at 11:38. Reason: update |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
|
Quote:
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar je bent 17 en kiest uit alle scooters die er bestaan een aerox om mee te gaan rijden. En dan wil je ook nog eens de 24 uur van spa gaan rijden. Of staat dit in de planning voor 2015 of zo. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
update 4/09/08
blokje is ver af.
setup: cilinder = polini evo 70 cc krukas = malossi rhq ( 12 pen) ontsteking = stage 6 r/t binnerotor koppeling = polini 2G vario = polini vertanding = malossi primair 13/44 wig carbu = 24 mm stage 6 r/t met powerjet ( black) powerfilter = stage double layer nu nog een nieuwe uitlaat, maar ik weet nog niet goed de welke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mijn kader is nu ook al gespoten , binne kort meer foto ' s ... |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ps weet er mss iemand nog raad voor een uitlaat ? ? |
|