![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#42 (permalink) |
|
BELG! waarom?
|
volgens mij is een lichte achtervelg niet bepaald gunstig voor een sprint,
zeker met dit aparaat denk ik dat het een hele opgave gaat zijn om zonder wheelspin te vertrekken waarvoor een zwaardere achtervelg wel goed is. maar we zullen moeten afwachten wat deze wiel/band set-up gaat brengen |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Registered User
|
Erg vet dit. aardig mijn smaak zo.
Snap alleen niet hoe een jongen van 16 dit allemaal weer kan betalen? Cillinder kitje van 1000,- Onsteking 2 a 300,- Kiesler velgje achter van 150,- Blokje kotteren enz. Uitlaatje Die bandjes Zal al met al een goede 2000 a 3000 euro zijn.... Waar haal je dat geld vandaan man.... __________________ |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
Mina Mhr Lc Booster
|
Quote:
ontopic ik vind hem zo vet met bloot frame ![]() |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Registered User
|
Je weet toch niet wat voor werk hij doet? Mss werkt hij al hele dagen, in de meeste straatscooters (tenminste de mijne wel) zit ook al ongeveer dat geld, maargoed dat neemt niet weg dat het idd veel geld is voor zo'n jong iemand.
Ontopic: Ik vind hem op de een of andere manier supervet, terwijl ik meestal niet echt van frameracers houd. Hij is gewoon helemaal netjes, met die velgen, teller goed weggewerkt en een ubergeil blokje natuurlijk! Mijn complimenten ![]() |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Maar hij is 16 en mag wettelijk pas een jaar (fulltime) werken? __________________ |
|
|
|
|