![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#67 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Net setupje de aerox vind ik echt lelijk de verlening enzo,goed bezig dat zoiet zo,alleen gaat het meer voor de lol denk? anders kan je gelijk wel stoppen met dat frame.
Ben benieuwd hoe het totaal gaat worden,maar die Stage6 carb kan echt niet .beter keihin/mikuni suc6 ermee __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #196
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
|
Normale rox achtervelg, sonic voorvork met sonic voorvelg ( maximaal verlagen )
Treeplank bevestiging op frame weg slijpen Radiateur onder je buddy plaatsen zodat je kortere waterleidingen hebt. minder gewicht. dit zijn tips, zo is ie ook erg bruut! maar als je echt licht wilt kun je dat het beste doen ![]() succes er nog mee !! edit: sd blokje met maximaal afgedraaide viper achtervelg? scheelt ook weer wat __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
het doel is om het ook nog op een scooter te laten lijken
wat nog aan het frame zit is nodig om de kappen aan te bevestigen die er nog op komen de kappen zijn onder tussen ook gespoten dus daar binnekort meer over. voor de rest bedankt voor de reacties ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #196
|
Quote:
![]() Succes verder Chrisje we zien elkaar zondag waarschijnlijk. Groetjes Fouad. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Update 3 30 sept 2007
goedemiddag, ik heb de kappen terug gekregen van de spuiter En ik ben er zeer tevreden over!! fotos!!: ![]() voorkant ![]() zijkant ![]() binnenkant ook mee gespoten omdat er geen binnekappen op komen ![]() ![]() en nog ff een foto van de kappen bij elkaar ![]() deze week komt er waarschijnlijk nog een update want ik kan van de week de sprinter afgesteld bij epc afhalen. Ik zal kijken of ik ook een filmpje kan plaatsen van de rox en uiteraard foto's met de kappen op de rox ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#88 ( |