![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Update 4
Ik kreeg net een minder leuk telefoontje van Epc.. de cilinder is op de testbank vast genaait wand ligt er schijnbaar helemaal uit, volgen nog foto's van.. de cilinder had zijn eerste 2 testbank runs er op zitten en gaf al een vermogen van 24,5pk ging dus de goede richting uit zat nog meer potentie in. gelukkig word de cilinder en al het werk er aan vergoed, maar het gaat weer een tijd duren voor er een nieuwe getunde cilinder is en het hele zooitje weer afgesteld is gelukkig heeft de krukas geen schade opgelopen. dan toch weer een geluk bij een ongeluk![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) | |
|
|
Quote:
maar ja.. zit wel weer een tijd zonder cilinder en de aerox staat nu ook maar wat bij epc stof te vangen.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
|
Update 5
even een fotoloze update. ik kreeg van de week een telefoontje van epc. Aan het einde van deze week zou mijn 2 fast cilinder terug komen uit italië Ze zeiden dat ze meteen zouden beginnen met het afstellen van de scooter hopelijk heb ik de scooter zo snel mogelijk thuis staan ze dat ik hem verder af kan bouwen en de kappen er op kan zetten. dus binnekort meer! __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
|
Update 6
eigelijk zou ik de aerox donderdag terug krijgen van epc en zou ik verder kunnen gaan met de opbouw maar het is alweer zover Cilinder kan weer naar italië.. Er zaten al meerdere testruns op de bank op en alles leek goed te gaan (buiten dat de toerenteller ging roken ) en zag er allemaal goed uit. maar bij de laatste tests ging het weer fout dus het is nu maar weer afwachten tot de cilinder weer terug is. word wel gewoon weer vergoed![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Registered User
|
als ik jouw was zou ik nadat de cil geseald is even de zuigerspeling opmeten,als deze te krap is ophonen naar goede maat.dan zou ik samen met die gasten van epc ff de cil erop zetten op goede squash en op het goede moment aandraaien zelf zet ik hem op 10 nm daarna 45 min wachten en weer natikken.ivm met pakking uitharding.want normaal loopt zon wand er niet 2 x achtermekaar uit.de wandjes worden zeer netjes erin gezet,heb me eigen cil ook laten doen namelijk.
grt dex __________________ |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
::TSA::
|
Quote:
moet zeggen als ik 600 euro voor een cilinder zou betalen. zou ik wel een beetje kwaliteit verwachten maja bekend probleem is het.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
|
Thijs: is zeker minder maarja..
Dexie: de nieuwe cilinder is er bij epc op gezet ik ga er van uit dat ze zo'n dingen wel nakijken.. de oude cilinder was ook niet opnieuw geseald maar is een nieuwe voor in de plaats gekomen het is toeval maar moest mij dus 2 keer gebeuren![]() Dennis001: idd maarja.. gelukkig word het vergoed wat ook wel mag voor dat geldDN072: laten we het hopen wil nu wel weer eens verder speutelen![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#115 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
![]() __________________ |
|