![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#128 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
darkside-nrg: aub niet topic nutteloos omhoog kicken. stuur dan een pm ofiets maar in iedergeval bedankt
sprintje zal wel goed komen![]() DN072: nee niets meer van vernomen helaas.. Om het dan maar een beetje nuttig te houden ik heb me inschreven voor volgend seizoen sbo en zal aan de startverschijnen met #115 ook ben ik nog met andere dingen bezig maar dit blijft nog een verrassing misschien hier later meer over![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
|
Chris is in oosterijk
dus ff voor de duidelijkheid, ik (ruud) post dit project voor chris hier zoals sommige al weten en dus reageer ik ook vaak op vragen over het project dit gebeurd wel in overleg met chris, net als het maken van de page. Thijs.: Kom maar eens een keer naar linne dan dan komen wij ook wel een keer naar berg komt goed![]() edit: en niks verklappen he thijs ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
|
Update 7
Om na lange tijd ook nog maar eens van mij te laten horen ![]() Ik heb de laatste tijd niet stil gezeten. Ook al staat het aerox frame nog bij EPC en is ook de 3de keer weer de 2Fast 4Race vast gelopen ![]() Toen heb ik het besluit genomen om over te stappen op een Big Bore cilinder. Hiermee word nu uitvoerig getest bij EPC ![]() Aangezien het allemaal nog al lang duurt en niet voor niets ingeschreven heb ben ik maar aan een 2de (reserve) frame begonnen ![]() Ook is voor dit frame een blok gekomen Setup: MHR speed 7t Yasuni C21 Keihin 28 (met serienummer) Stage 6 V-force Xsh filter Malossi Overrange ect. ect. Het standaart pretpakket ![]() Ik heb verder geen foto's van de losse onderdelen maar iedereen weet wel hoe het uitziet ![]() Er is ook al mee gebankt en leverde een vermogen van 22,8 pk SAE Grafiek heb ik niet digitaal..Hier enkele foto's.. ![]() ![]() ![]() Compleet inclusief startnummer ![]() ![]() En nog een van de cilinder ![]() ![]() Sorry voor de onduidelijke foto's.. Hier mee zal ik dus hoogst waarschijnlijk mee te zien zijn in meppel Ik ben er klaar voor ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#142 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
toch iemand die het met een kiesler frame gaat proberen
!Ga je hem nog spuiten, vind de voorvork ook een beetje lomp eigenlijk, of heb je daar nog plannen mee? Voel je niet aangevallen ofzo btw ![]() 7t zal iig wel leuk lopen zo !succes! gr __________________ |
|
|
|