![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#34 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
@ Kees: Overigens heb ik hier ook nog een Typhoon achtervelg liggen. @ De rest: Thnx voor de reacties ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Dan toch even een update op dit late uur. Heb niks te doen dus dan maar even updateje tikken
![]() Nou vorige week dus mijn blokje opgehaald bij XSH. Ik had gehoopt dat Marco ook mijn vertanding erin zou zetten maar dit bleek niet zo te zijn, zijn lagertrekker was kapot. Nja dan zelf maar even een oplossing zoeken om dat lager in het carter deruit te beunen. Nu heb ik te horen gekregen dat het met de dremel kon Dit is het resultaat ![]() ![]() Geen schade aan het carter op een klein schrammetje onderin. ![]() Nu vind ik lagers vervangen echt een kut werk, omdat ik altijd bang ben dat ik de lagers mol. Maar ze zijn er toch goed ingekomen voor zover ik weet. Verder nog wat reservoirtjes aangeschaft ![]() Benzine tankje 400ml ![]() Kvs reservoir ![]() Benzine opvangbakje ![]() Ben ook bezig gegaan met de poly plaat, die ik ooit van Michiel (L&M) gekocht heb, bezig gegaan. Met zagen, boren en spuiten met dit als resultaat ![]() ![]() Carterkap die ik van Mizzle ''gekocht'' heb, kreeg hem bij het cartersetje dat ik van hem gekocht heb ![]() ![]() De carbstand met het V-force inlaat huisje, overigens nieuw staafje gelast, moet een alu gedraaide voor in de plaats komen ![]() ![]() ![]() EPC stuur ![]() ![]() En heb ook even een Aim aangeschaft ![]() ![]() Totaal plaatje van de scooter nu ![]() ![]() ![]() Morgen even de remmerij aansluiten en de voorkap goed monteren. Komt vanzelf wel weer een keer een update ![]() __________________ |
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Helemaal mee eens. Je hebt zo te zien je voorkap bijgespoten of iets dergelijks, zodat die weer mooi is. Ik vind de stand van het blok trouwens echt gaar maarja jou uitlaat komt bovenlangs natuurlijk (en misschien staat het met uitlaat veel beter ook).
Snel je achterband erop joh! En je achterstaaf die je wilt draaien zou ik iets dikker maken dan wat je nu hebt, voor de looks __________________ |
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
@ Anne: Stand van het blok staat nu iets naar beneden aan de voorkant. Geen zin om nu mijn subje om te lassen, en met een langere achterstaaf komt mijn achterkant te hoog ten opzichte van de voorkant. Moet nog even kijken hoe het eruit ziet van een afstand
![]() @ Kees: Voorkap is al wel weer beschadigd, maar moet samen met de buddy nog wel een paar keer gespoten worden. Daarom laat ik het ook niet prof spuiten want dan word ik helemaal gek al er een krasje op komt, en nu kan ik het zo bijspuiten ![]() En ik denk dat hij op Meppel best gaar rijd ivm uitlaat enzo. Denk ook dat er niet veel tijd overblijft om te testen maar we zullen het zien. @ Inne: Hier komt nog een alu strip voor ![]() @ De rest: Bedankt voor de reacties. __________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
@ Ruud: Zou je bijna niet zeggen hé., na dat beun ding van vorig jaar.
@ Mman: Zo heb ik hem gekocht van Mizzle. Heb hier nog een carterkap liggen die een cnc/draai beurtje moet hebben .@ Team-losi: Ik heb nu al 3 carters gehad waar die ophanging kapot was, en heb geen zin om steeds maar een nieuw carter te moeten kopen. @ Maik: Na Meppel las ik mijn subje waarschijnlijk om zodat het blok wat hoger komt te staan. Of bedoel je wat anders? @ tbt slider: Als hij dan vlamt . Ik hoop het van wel, ben er zoiezo mee aanwezig ![]() @ de rest: Bedankt voor de reacties ![]() Planning deze week: Rempodjes + klauwen zwart maken. ML50 band erop gooien ontsteking zooi een plekje geven tellerplaatje maken Kvs in orde maken En nog een hoop andere dingen. __________________ |
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Hoe staat het eigenlijk met de SF of is deze helemaal uit de scene of heb ik er overheen gelezen ?
![]() Over je blok posistie, misschien is het mooier als hij dichter naar de ICE toe gaat zoals een orgineel pia blok zit zeg maar. Omdat het nu wel een beetje lijkt of het 2 aparte delen zijn hehe ![]() __________________ |
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Nee , dat bedoel ik jah! ik vind het erg netjes allemaal, maar persoonlijk vind ik dan, dat het blok te ver naar beneden staat. maar dat is wat jij dus wilt gaan veranderen! Goed bezig haha. verder een nette ice hoor |
|
|
|