![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#579 (permalink) |
|
streetmagic project
|
thnx voor de reacties
ja hij gaat er op vooruit ja ja idd achtervelg is beschadigt, uitlaatsteun trilde los tijdens het rijden die uitlaatsteun kwam met ongeveer 80km/h tegen me velg aan dus ik heb geluk dat hij niet in de velg kwam achtervelg binnekort weer ff mooi maken laterz DJ __________________ |
|
|
|
|
#586 (permalink) |
|
streetmagic project
|
heey thnx voor de reacties
@ E.B. meeting en groepsfoto gaat er zeker komen @ SSR Izimo dankje @ // Raymen // dankje ja ik kom vande week ff een nieuwe band halen @ benelli&zip ik zou er graag 1 hele kap van maken maar ik weet dan niet meer hoe en waar ik hem kan vast zetten eerst ga ik dat uitzoeker en wie weet. @ Weksel dankje dankje hij word zeker vet ![]() @ rain man ik kom dat binnekort wel ff bij jou op het erf doen ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#587 (permalink) |
|
streetmagic project
|
hoi
ik heb vandaag weer een mindere update de komende tijd zal ik niet zo vaak update ik zal het ff uitleggen ik was vanmiddag aan het rijden op een rustig weggetje toen begon het te sneeuwen dus ik ging naar me schuur toe dus ik zet de buxy uit binne notime stond er een politie moter voor me neus. Hij zij meteen dat hij mee moest dus tijdens het wachten op de politie bus nog ff geprobeerd om het af tehandelen met wat boetes maar het mocht niet lukken buxy in de busje geladen en hij was weg ik heb de agent nog uit gelegt dat ik hem gebruik om mee te sprinten en dat ik hem niet gebruik voor op de openbare weg ik wou zelfs een sbo pasje laten zien (niet dat ik die heb) maja de agent zij dat hij er nog even een nachtje over ging slapen over wat er precies met de buxy ging gebeuren. vande week gaat de agent me bellen. het is me eigen fout maja laterz DJ __________________ Last edited by Dirk-jan; 06-02-2007 at 17:17. |
|
|
|
|
#598 (permalink) | |
|
streetmagic project
|
Quote:
gaan niet lukken @ viper power: ja dat hoop ik ook @ SpeedFreakertje: ik heb dit anderhalf jaar ook al een keertje eerder gehad bij de zelfde agent ik zal wel moeten gaan voorkomen denk ik maja dat boeit me weinig als ik me scooter maar terug krijg. @ raymen: ja dit gaat me idd weer veel geld kosten,. ik heb maar 1 rondje gereden ik weet ook wel dat het m'n eigen fout is __________________ |
|
|
|