![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
@ Polini evo zip AC
|
ziet er netjes uit, vooral dat spuitwerk. Ben je een carrosier ofzo?
![]() Heb hier ook ervaring met afplakken en spuiten met spuitbussen, maar zo mooi als jij krijg ik het niet. Grtz __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() nee ben gewoon onderhoudsmonteur het spuiten heb ik gweoon met mototip gedaan en daarna 4 lagen blanke lak het aftapen deed ik voor het eerst maar tis goed gelukt... aleen sommige stukjes/hobbeltjes is het verf iets gaan zakken waar de rand van de tape zat dus en ff over me inlaat(A) tis was wel hobbelig maar tis nu verholpen |
|
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Registered User
|
update 21-02-08
heuy mensuh na een lange tijd beuen en geld verslinden is het weer tijd voor een updatje:cheer: wat er nu allemaal gebeurt/af is... cilinder: tja is nu wel maximaal getuned uitlaat status: voor 70% af nog 1 busje draaien en dan hard solderen en heb een hgs flens + een flens van mij zelf aangepast voor op de EVO2 carters: die zijn inmiddel weer wat gevorderd licht na getuned en helemaal parel gestraald sponsoring: heb ik dus gevonden ik krijg v-snaren een nieuwe helm(met passende kleuren) en 2 slicks + een accukappen: niet veel aan gedaan aleen wat stickers er op van de sponsor frame en velgen: zijn nu helemaal wit gecoat(zie pics) inlaat: 1 setje is weg naar xsh. 2 membramen (v-force en vl14) xsh wig 2.0 , en nog 1 mallosie recht pia word volledig getuned daarnaast heb ik me eigen bewerkte spul ook nog. blokje dus opgebouwd opnieuw schoon en vers met nieuwe lagers zie foto's ![]() ![]() frame en velgen super mooi gecoat ![]() ![]() voorvelg met een mooie DMP schijf ![]() beugels voor onsteking en afdekplaatje voor startmotor ![]() en een evo flens met ring sluiting thnx 2 hgs ![]() tot zover me update ik post binne kort dus foto's van de uitlaat wat er van geworden is en in de hoop dat het wat vermogen gaat schelen en pica's als die weer helemaal in elkaar zit hij is in igg rij klaar voor meppel1 afgesteld volledig kan ik niet zegggen ivm testen van inlaten en uitlaat mzzls bws project #163 update 1e post!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Registered User
|
heuuuj
weer tijd voor een kleine maar intressante update me uitlaat is klaar voor gebruik maar nog niet helemaal af hier een paar pics ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoals jullie zien is de tailpipe er af geweeest en met 2 flensen nu weer inelkaar gelast ik heb een houder gemaakt waar busjes in kunne die busjes varieeren van 15 tot 20 mm stdn zit een in c21 17 mm(gewoon door midden zagen en je komt er 8ter ![]() ik wil dus gaan kijken wat er gebeurt als ik dat 16 mm maak of 16.5 ect ik hoop hier mee wat vermogen extra te halen de demper staat nu naast de uitlaat ipv boven de uitlaat dus een beetje uniek nu aleen nog 1 probleem dat de uiteinde van de demper iets naar boven wijst maar dat is zo weer optelossen tot zo ver me update nog te wachten op me slicks complete inlaat xsh tuned en dan alles weer opbouwen mzzls |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Registered User
|
kleine mini update...
de uitlaat word nog veranderd de flens van de demper gaat het oogje er af die komt iets meer terug te zitten zodat de demper gewoon op de straat richt en niet omhoog of naar me velg mzzls bwsproject #163 Last edited by Jerry Jonker bw; 01-03-2008 at 06:27. |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
thnx man zoals ik al zei hij moet de demper toch nog een stukkie draaien ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Registered User
|
weer een updatje voor de uitlaat!
heb 2 busjes weer gedraaid om mee te testen straks hier zien jullie ongeveer hoe het er uit ziet en hoe het in de houders zit het is geen roest wat je ziet maar messing ![]() ![]() ![]() ![]() greet bwsproject! __________________ Last edited by Jerry Jonker bw; 07-03-2008 at 16:10. |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
kgaat zeer snel banke ja meneer orange max gaat waarschijnlijk de eerste test met mijn uitlaat doen hun gaan eerst banke met hun stnd c21 en daarna die van mij er op kijken als het zelfde er uit komt en dan een ander busje er in in de hoop dat er nog een tikkie meer power uit komt![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ff een kleine maar mooie update het blok loopt weer link:___>http://www.123video.nl/playvideos.as...vironment=True let niet op het beeld en geluid loopt een beetje raar maar de gasreactie is godse fel ![]() en me kappen waren ook weer terug van de sponsor + bestickering me xsh inlaat is ook terug die zit er op nu.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() until next time---- dan zit me voorkap er ook wel recht op (excuuse daarvoor maar pk's intreseert me iets meer)__________________ |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() maarja moet nog testen maar komt weer een update over natuurlijk met het verschil wat je niet probeerd weet je niet ![]() __________________ |
|
|
|
|