![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Salaam Aleikum
|
Candy Apple Zip
Ik maak een nieuw topic aan omdat er toch veel uit me oude topic is verandert, het was gewoon een zooitje met veel nutteloze foto's.
Ik ben Martijn, 19jaar, en voor me beroep ben ik Keukenmonteur. Sommige kennen me mischien van mijn oude Neorox sprinter, die ik verkocht heb aan een maatje die er ook mee gaat sprinten op SBO. Toen ik mijn speed was vastgelopen, door een gebroken big-end lager was alles zo: Setup MHR Speed 7t IST Tuned MHR RHQ Speed7t carters Easy Riders Rolf tuned 28mm Koso MHR VL14 MHR Pia Recht SP wigje Twinair filter HPI 2006 Yasuni C21 MHR overrange 13/44 vertanding ![]() En ervoor met de kappen erop ![]() Genoeg over dat gebakkie, de Zip: Zo kocht ik heb, vies/lelijk/en sloom ![]() Toen kwam ik het idee, om mijn oude mina blok erop te maken, een Minazip dus: ![]() Dat vond ik later geen goed plan meer en ben begonnen met een Piaggio Kort blokje op te bouwen: Krukas en Evo2 ![]() Rubbertjes ![]() Rs24's thnx to Paul ![]() Velgjes gepimpt ![]() Bloke toen, is al veel aan verandert ![]() Toen werdt het tijd voor de paintjob bij Custom painting holland ![]() ![]() Primer ![]() ![]() ![]() Toen na 3 weken nieuwsgierig te zijn geweest waren de kappen klaar, en werdt ik gelijk perso van de dag op een andere site ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aardig vet vind ik zelf Ook had ik van paul nog een EPC stuur, en Overrange gekocht. Toen waren we naar Most wanted gegaan voor wat straalwerk, en hadden jordy en stefan me uitgelegt hoe ik me voorvork goed kon verlagen ![]() ![]() Toen had ik van karsemeijer dit membraam gekocht ![]() En deze Keihin 28 ![]() ![]() Toen waren we weer naar Most wanted gegaan voor de straalspullen ![]() Daarna gelijk begonnen met het aanpassen van me carters, en cilinder ![]() De cillinder is meer afgewerkt, de fluitpoorten gelijk gelegt en ontbramen ![]() ![]() Carters zijn meer een probeersel, als het niet de score heeft naar mijn zin komt er een Speed en andere carters onder de zip Na 1 maand alles weer opgebouwd om nog 1 keer te kijken hoe het stond ![]() ![]() Setup: Cilinder MHR Speed 7t XSH Superspecial Uitlaat Roost XSH Specs Krukas Malossi Team 85mm Carburateur Keihin 28mm + serrienummer XSH Tuned Luchtfilter Malossi E13 Vario MHR 2000 Koppeling MHR deltaclutch 107mm Membraan Moto Tashinari VForce 3 Primaire Vertanding Malossi Secundaire Vertanding Malossi Carters Piaggio kort lc XSH Superspecial Poulies MHR Overange 06 Koppelingshuis MHR Wingbell 107mm Halfpoulie Stage6 V-snaar MHR 06 Spruitstuk Twins inlaat Ontsteking MHR Eprom Lagers Malossi C3 Dit was hem voor vandaag, Tot Meppel wij hebben er in ieder geval veel zin an ![]() __________________ Last edited by Martijn #150; 10-03-2008 at 12:02. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Paul-B
|
eej martijn..
ziet dr goed uit man je pagina.. iets wat ik binnekort ookmaaris vanplan ben ..ziet er allemaal nettjes uit man.. en togmaar eprom rotortje?? ![]() ik kom vandeweek wel ff met update.. moetje ookmaarweer ff kijke.. met me kappe.. succes met de zip.. en zie je 13 april wel verschijnen ..__________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Salaam Aleikum
|
@Paulus: Haha ja ik ben toch afgeknapt op PVL rotors, nu ga ik voor de gele vonkjes
zie jou@Hajo, Thxn Harko ![]() ![]() @ Danny, ik vind ze normaal ook niet echt mooi, maar deze zijn goed gelukt, ik weet nog niet zeker op ik 98 velgen erop ga doen, mischien halverwege SBO wegens geld:Kleine Update: Vanavond me buddybak gepenetreerd , er kwamen een hele hoop ronde schijfjes af, verder heb ik de krukas monteer shit besteld en morgen me krukasje monteren, dan wel even een update (met fotos hoop ik) me telefoon is ermee uitgescheënGruutz __________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 7.08s
|
Ik zie dat je nog een Hebo Racing 2 zoekt,
Ik heb er een, alleen ik wil deze nog testen i.c.m. een andere uitlaat. Presteert die beter mag je hem wel van mij over nemen. Leuk project, je kleurtje is echt netjes zie je komend seizoen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Salaam Aleikum
|
beste tuners
Ik heb al een paar problemen gehad met me krukas, zojuist wou ik hem monteren, (in weer een AC blok ) Dat ging niet naar mijn zin, de laatste tijd had ik het toch al goed gehad met me zip omdat alles tegenzat, daardoor sprong ik uit me vel, en heb ik me nieuwe RHQ kapot gegooit op de grond, nu is me drijfstang 90graden verbogen, ik weet nog niet zeker of ik SBO ga rijden, ik baal op het moment maar van me zip.Adiozz __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Salaam Aleikum
|
@John, ja ik pak altijd het eerst wat binnen handbereik ligt, laat het nou net me krukasje zijn, weer 165€ weggegooit
![]() @ Tiffie, ik maak er zo wel ff 1 met me webcam @ Maikeltjie, vind ik ook zonde mja blinde woede , ik ga kijken of ik wat kan regelen dat ik op Meppel aan de start sta, ik ben bang dat ik Meppel moet overslaan...__________________ |
|
|
|