![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#34 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
goedemoggel tuners
Mischien hadden jullie het al gezien, dat de Evo2 en de carters te koop staan. Waar ze te koop staan? Omdat ik zeker wil weten dat ik met een snelle betrouwbare, en natuurlijk een cillinder moet komen waar ik mee kan gaan winnen. Daarom ga ik een paar setup wijzigingen maken. MHR Speed 7t XSH tuned Roost uitlaat Pia kort LC carters XSH tuned MHR Eprom Rotor Keihin 28mm XSH tuned Twins Inlaat twins tuned ![]() MHR overrange MHR vertanding Voor de duidelijkheid ik doe dit niet onder het motto : ALUSZ MHR-ER Maar omdat het betrouwbaar en snel spul is Deze maand zal ik bij Marco de Roost kopen, en de Eprom bij Erik de Wit ![]() Over Meppel, het is nog niet zeker of ik met een lopende scooter aanwezig ben omdat ik nog een achterstand van betaling heb(1000€) bij me verzekerings instantie, ik baal er flink van dat ze er nu net 'voor' SBO mee komen maargoed het is me eigen domme schuldt Dus 1 dezer dagen een update van de 2 spullen ps. De Zip is optisch nu helemaal klaar, ik heb helaas geen camera meer die is naar de kleut'n gr martijn |
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
PINK Addicted BOI!
|
heb je je camera ook kapot gegooit?
![]() wat ik alleen niet snap is dat je een nieuw blok op gaat bouwen terwijl je zo in de schulden zit? beter eerst die bende aflossen lijkt mij maargoed iedereen ze ding. hij word iig goed tof en kan niet wachten op eindplaatje ![]() __________________ |
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
@ Addicted, ja je hebt ook wel gelijk. Ik moet woensdag voor de 2e keer naar de rechtbank, wat ik onzin vind aangezien ik het gewoon wil en kan betalen maargoed zo peuteren ze toch weer geld bij je los. Hij staat nu wel in mekaar, ik heb Me velghart, knipperlicht glaasjes en roosters mat zwart laten spuiten en het ziet er echt evil uit
Ik neem de zip zowieso wel mee naar Meppel@ Arno, haal jij ff oude koeien uit de sloot , je zal vast wel gelijk hebben ik ben het iig al vergeten![]() @Burn, ja eerlijkheid duurt het langst he, zie je wel op Meppel |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Uitdagende zin: 'Omdat ik zeker wil weten dat ik met een snelle betrouwbare, en natuurlijk een cillinder moet komen waar ik mee kan gaan winnen.'
Haha ben benieuwd hoe het met de speed gaat lopen. Koop je een boksbal ofzo en hang die in de garage ![]() __________________ |
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Vanmiddag me bromfiets aan het wassen, kwam er een vriendin van me moeder op de zogeheten thee, ik zag dat ze een camera bij haar had, die had ik ff gewont en toen een kleine shoot
wat er anders is Stuur verlaagd gatenkaas buddy , moet nog afgewerkt worden mat zwarte glaasjes binnenkuip abfgezaagt En toch nog me paddock nuttig gemaakt (ding is voor crossbrommers als ik hem uitklap staat de zip zeeeeker 0,5 meter hoger lelijk dus,,,Hij stond hier nog vollop in het sop, en de Candy is erg slecht op foto te zetten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tot soon Waarschijnlijk wel Meppel rijden heb wat geroggelt ![]() Last edited by Martijn #150; 25-02-2008 at 17:46. |
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Paul-B
|
Ziet der goed uit chef..
achja dat afplakkere is niet zo heel goed gelukt.. maar moest wat met me kappe ..moet ff idee hebbe voor definitieve kleur.. mja wacht nogmaar ff.. eerst rijdend krijge ![]() die glaasjes die je zwart gespoote heb ziet der wel beter uit man.. onze tjoenerr ..vrijdag me velge ophale enz. dan zie je welweer next update ..succes met de zippa __________________ |
|
|
|
|
#58 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Jooooo maistro's
Hier weer een kleine update Kwam vandaag na een lange werkdag thuis, en er stond een uiteindelijk zeer goed doosje op me bed De Malossi Eprom, MET veel korting, MET een helmtas, MET veeeel stickers van verschillende merken, en MET een motorhoes ![]() Dit is allemaal mogelijk gemaakt door Erik de Wit, en natuurlijk gaan al mijn credits uit naar Erik echt een top Hagenees ![]() Zo hier de volgende nieuwtjes Ik heb van Collin nu de echte Zip sp 2000 lc blok gekocht, dit is inmiddels de 4e setje en ik heb nu eindelijk de goede. Dit blokje gaat bij ontvangst direct naar Marco Ook heb ik met Thijs een afspraak gemaakt, om onze velgen te ruilen, Hij heeft nu Sp98 velgjes op Sp2000 scooter, en dat is niet toegestaan in de Standaard klasse, en ik was al een poosje op zoek naar 98 velgjes, met subframe en wielnaaf, dus dat is ook geregelt. Dan maken we elkaar blij ![]() En het meest klote is, (nog erger dan mijn vorige krukas) dat ik die Camera niet meer heb, fotos houden jullie zeker nog van me tegoed Tot de volgende update |
|
|