![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
he Rene
![]() Thnx man Goed voor me ego al die complimentjes haha geintje![]() thnx ja ik had van iemand anders een setje geregelt, omdat er redelijk haast in zit binnen 40 dagen moet er nog een heel blok gebouwt,getuned, en afgestelt worden Ik wou je er nu over Pb'en ik was net ff me subframe losschroeven voor thijs ik spreek je wel op meppel later ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
he john, ja ik weet het nu ook niet meer welles/nietes
![]() Thijs stuurt met die velgen een EPC stuurtje mee, hij gaat daar vrijdag banken, en dan ga ik wel kijke of de stuurtjes overeen komen met elkaar of niet, of het licht aan me clamp? dit is niet de orginele van EPC dat weet ik wel. greet |
|
|
|
|
#64 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Een EPC stuur is gewoon een fiets stuur trouwens... __________________ |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Precies, het stuur zat goed vast, totdat ik hem eraf haalde, en zag dat er nog die klem van zon tnt clamp inzat
Nu gaat de stuurpen er idd helemaal in en is me stuur helemaal gemonteerd, ik heb het nog niet uitgemeten met me voorkap hoe het nu staat, de zip staat helemaal loessoeik spreek je zaterdag wel later |
|
|
|
|
#68 (permalink) |
|
FB Sprint Slidah
|
hey martijn
zoals ik gister op playstation al zei vers dingetje hoor en kzie je wel op meppel he was jij nou diegene die ze krukas kapot had gegooid?? vanavond zal k je weer s ff laten zien hoe je Call of Duty echt moet spelen en dan niet van boosheid je playstation kapoet gooien hea? haha lator spreek je vnaavond wel ofso ![]() |
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
@ Fakkel, thnx kut amsterdammer
![]() @ Polak, Haha ja man , maar ik vroeg om stickers van Erik die plak ik wel op me zipje als bedankje ![]() Ook een kleine update, De nieuwe carters liggen bij Marco, dus die gaat er mee beginnen ,de Sp98 velgen van Thijs gaan niet meer door zijn achtervelg was krom dus ik ga voorlopig op Meppel met me 2000 velgjes rijden.Hier nog 2 fotos Vandaag wat standaard spul ontvangen van makkelijke onderdelen ![]() En de gele vonkjes(L) ![]() Voorlopig geen updates meer, het is meer wachten op me blokje van marco, hij zal mij tussendoor fotos sturen die post ik dan wel Greets |
|
|
|
|
#77 (permalink) | ||
|
Banned
|
Quote:
eergister ook nog 2 velgjes gehaald daar.geweldige prijzen, ook kickstart deksels ![]() Quote:
![]() |
||
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Paul-B
|
martijn..
du blazer zonder voorrem ![]() hehhehe... gaat goed pik.. blokje @ xsh.. mijne kan ik vrijdag ophale.. je heb nogmaar een maandje ..aangezien et nog ff duurt voor je blokje klaar is.. word et haaste denk ook met afstelle ..ej ziet der goed uit man!.. zie je volgendemaand! ![]() __________________ |
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Dat meen je niet
Ik kan van Marco ook nieuwe zip velgjes kopen, Ook is volgens TrackTrace me carters aangekomen bij Marco(afgelopen dinsdag) schijnt dat Marco dinsdag niet op de zaak was, maar me bestelling is wel afgegeven Zip carters met Malossi vertanding... het zal toch niet ![]() |
|
|