![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#93 (permalink) |
|
Paul-B
|
haha..
krijg je he.. als je datsoort dinge de heledag door aan het doen bent.. dan hebje geen tijd voor je zip haha.. je computer is tog stuk, hou je tijd over voor de zippa.. als je gewoon goed nachtje doorwerk dan staatie all.. desnoods kom je gewoon alleen met je zip.. en sla je keer sprinte over.. wil dat rooie hoere ding ookwel is effe bezichtigen ..hahaha.. tjow.. __________________ |
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
@Gideon aka superneus, Paulus Bosch:
Ja als je 4 dagen vrij hebt is het makkelijk te doen ja, maar als het tegenzit moet ik aankomende zaterdag ook werken, dus het zal erom hangen of er een zip komt op Meppel. De rest thnx, en Melch jammer dat jij zo serieus ingestelt bent, anders had ik zeker wat leuke filmpjes over jou |
|
|
|
|
#109 (permalink) | ||||
|
ewehem shit
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() __________________ |
||||
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
@Jordi, Ja ik was er wel zonder scooter
update 4-05-08 Tijd niks geupdate, er valt ook weinig te updaten Er zijn een paar kleine dingen gebeurt oa. Naar Meppel geweest zonder scooter, maar wel gelachen en wat mensen gemeet. Mijn blokje ligt nog bij Marco, en ik hoor niks meer van hem:S maakt opzich niet uit Zoetermeer is nog ver weg. Verder is de zip klaar, alles geborgt en in elkaar dus het blokje kan er terzijne tijd zo onder IK heb van Daniel Arendsen nog een 2f4r inlaatsetje gekocht met een JS vl13, die verwacht ik van de week binnen, ook heeft melch(tokio dirft viper) me carterdeksel gepolijst dit was hem weer ik hoop binnen 2 weken een update met me verse blokje ![]() gr |
|
|