![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Update 2tactpooiers
Lang geleden, ik zal ff bij het begin beginnen. Zo sinds Februari zat ik met het idee om gewoon te stoppen met scooters, in omdat ik rond september me eigen interieurbouw bedrijf begin en daardoor bijna geen tijd meer voor scooters heb. Toen der tijd lag me blokje al bij Marco (xsh) om alles te tunen etc en allemaal nieuwe onderdeeltjes. Nou kon ik marco natuurlijk niet met dat blokje wat klaar is laten zitten. Dus ik baalde er flink van om nog eens 1300 uit te geven aan dat blokje . Maargoed me eigen schuld.Ik ga morgen dus me nieuwe blokje ophalen bij marco met het volgende Mhr Speed 7t xsh superspecial mhr team 85mm krukas xsh roost nieuwste levering carters ook MAX (slap ouwehoer topic) tunednieuwe malossi vertanding gelagerd en geperst de dingen die ik hier thuis heb liggen zijn Malossi Eprom Keihin 28 2f4r inlaatset vl13 JS tuned malossi overrange dus ik hoop zaterdag of zondag met fotos te komen, en mischien rijdend, maar ik reken er zondag nog niet op. groetuuh |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#127 (permalink) |
|
Paul-B
|
hahaha in rotterdam reed ik zelfs op MAX Autogas
![]() ![]() maar late we hier maar niet over verder gaan ..daar hebbe we het slap geouwehoer topic voor ![]() martijn ik verwacht je wel op zoetermeer he zoals afgesproken anders kom ik is effe naar dat boeren gehucht toe om je een schop onder je hol te geefe.. kijke wie de baas iss ![]() __________________ |
|
|
|
|
#128 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Kleine update van Kloosterzande
om het kort te houden, kut wegen in Belgie, kom ik zo op terug Vandaag me eerste sprints gereden, eingelijk de eerste keer op ze zip gereden ![]() Maargoed eindelijk voor her eerst gereden (onafgestelt toch aardig gereden met 70kg zip) 1e run tegen een twins zipje uit de stnd klasse, me 1e keer volgas wegtrekken ooit nooit geoefent haha , ik zat er verkeerd op, ik gaf geen volgas en ik had me scooter niet recht op de baan gezet, dus ik reedt zo rond de 30m over die middenkabel 9,06sec![]() 2e run tegen melch met ze viper, we beunen 4jaar samen, beetje mekaar opjutten en toen was het moment, hij reedt ook onafgesteld nog won met 8,03sec ofzo 3e run weer tegen melch kwam slecht weg, koppeling greep niet lekker aan. 8,11sec 4e run reedt melch hij is ook een cholesterolpop, leek nergens op 8,22secHeb goeie tips gehad van gideon, wil er nog 10kg af hebbe, duovoorvork en 98 velgjes. Banken komt het weekend voor hengelo bij karsemeijer. Als er fotos zijn zou ik ze graag willen hebben, of als ik ze zelf vind post ik ze groete |
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
FEYENOORD
|
Quote:
maar wel leuk reedt jij met die jog, rox of s6 zip?ja toch thomas, in qontrolpillenkoning zal je altijd blijve ![]() zeker gideon, we gaan er zeker wat aan doen, je hoort vd week van me |
|
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
Bob #124
|
roep ik je, kom je niet eens ff babbelen
![]() Ik zei ''hee martijn! zeg je niet ff hallo!?'' Martijn: HOI! en dan gewoon doorlopen ![]() ![]() Ding zag er mooi uit..echt fucked van die belgische graf wegen idd. Wij maakten ons ook al zorgen, maar het is gelukkig goed gegaan. Hopelijk ben je er op hengelo ook, dan meeten we daar wel ![]() __________________ |
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
@ Patrick? Ja man klopt Gideon had me wat tips gegeven, ophoogblokje gaat idd weg, me hele voorkant wordt verandert maar dat zien jullie wel als het af is dat zal wel na Hengelo zijn.
@ snelle monkey, nee speed 7t he, lees me paginas dan door slet ![]() @oscar, zie bericht naar patrick Klein nieuws is dat ze zip en de viper 18juli gebankt worden bij klaptemeijer |
|
|