![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#181 (permalink) |
|
speed zipper
|
nieuw wandje? 150 euro?
het is en blijft tog een nieuwe speed ook zonde om weer een nieuwe te kopen tog? je moet trouwens nog ff in het hengelo topic kijken daar staan nog een paar mooie foto's samen met mijn zipje ![]() het komt allemaal wel goed! __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#183 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Smijt er dan gewoon een nieuwe wand in met meteen een goede zuiger met goede slotspeling. Bel ATM op die doen dat in 1/2 weken, kost je 150 euro ongeveer. Beter als 300 ofzo voor een nieuwe speed
![]() En als het aan het tune werk ligt (uitlaatpoort) kun je dat wel zien denk ik.. waar was de zuigerveer gebroken? __________________ |
|
|
|
|
#186 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Ik heb geen foto camera, ik hoop deze week 1 te kunnen lenen dan maak ik gelijk foto's.
Me 1e zuiger zat volgens Karsemijer teveel slotspeling op, die zat er dus niet strak ik waardoor me zuigerveer brak, waar hij is gebroken weet ik niet omdat ik met rick telefonisch contact hebben gehouden. Ik ga even kijken naar een seal bedrijf, het leek mij ook stug dat het aan marco's tunewerk ligt. Maar op zon avond gaat er van alles door je heen. ![]() @Spasta, ik hoop eigenlijk dat marco weet of me cillinder te redden is. @Arno, ja ik wist niet dat die foto's zijn gemaakt. Ze zijn wel goed gelukt. @Jordy, Cillinder had ik ook nieuw gekocht @Kees, Verhaaltje hierboven, en ik ga dat bedrijf nu bellen @Patrick, nee haha meer tegenvallers met deze scooter, maar me geldboom op me rug had laatst weer pokon gekregen ![]() @John, fotos komen eraan. Maar Marco tuned ook gewoon met een dremeltje en het is en blijft handwerk. Marco kan er iig geen garantie op geven, maar als het door het tunen komt vind ik het minder als hij zoveel speeds heeft bewerkt toch? |
|
|
|
|
#190 (permalink) |
|
PINK Addicted BOI!
|
ik ben in rotterdam een stuk wand kwijt geraakt. schuurpapiertje erdoor en gaan met dat hok
loopt helemaal niet slecht ![]() nieuwe wand kan altijd nog toch? of het moet veel erger zijn bij jou ![]() Edit: als je zuigerveer breekt zal het wel vrij ernstig zijn ![]() __________________ |
|
|
|
|
#192 (permalink) | |
|
Fred Motoren
|
Quote:
maar de rest niet . En aan het tunewerk zal het niet liggen , anders meet je hem ff op ofzo als je twijfelt__________________ |
|
|
|
|
|
#193 (permalink) |
|
Paul-B
|
ik vraag me zoiezo al af hoe kan de zuigerveer van de zuiger breken
die bij de cilinder hoort?? dan moet het een fabrieksfout zijn of hij heb je gewoon een oude zuiger / cilinder gegeven jammer dat het nietzo goed wil lukke man.. ![]() ooi gaan we een sprintje tege elkaar rijde! ookal moet het in me straat ![]() succes man.. spreke mekaar nog. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#195 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Paul: Ja Rick zei dat er op stnd zuigers die bij speed zit, vaak teveel slotspeling opzit, verder niet zo erg alleen nu kost het me een wandje en 2 zuigers.
Kleine update: Van de week gele AIM gekocht ik denk hem morgen binnen te hebben, powerseal en die andere nicasil bedrijf nemen de telefoons niet op, heb morgen nog vrij dan ga ik weer aan de telefoon hange gr |
|
|
|
|
#198 (permalink) | |
|
HD Powered
|
Quote:
mensen van powerseal zijn op vakantie Alleen heb geen idee hoelang, afgelopen maandag zijn ze al 2 weken weg volgens mij(vanaf de 21e). Dus zullen tussen nu en een week wel weer terug zijn lijkt me. En anders gewoon blijven bellen, als ze er zijn nemen ze altijd wel op. Suc6!__________________ |
|
|
|