![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#211 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
haha rambo is in tha housseee Pe pe pe
@zipsptujunin: ja monoarm is verkocht heb nu een type1 voorvork die gaat vd week naar erik om alles klaar te maken @C4rn, zekah sp98 achtervelg wordt nu afgedraait voor komt een 3spaaks type1groetee |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#212 (permalink) |
|
Paul-B
|
nijmegen moet ik je tog echt stof laten happen man..
kan je niet omheen ..heheh vandaag met jordy @ lemelerveld geweest.. flink de beest uitgehange ![]() maar bandje niet op kunne krijge ![]() heb je die duo vork nu ![]() gare zooi man.... denkje nou echt datje daar harder van gaat?? meet je op nijmegen gap ![]() __________________ |
|
|
|
|
#213 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
harry
als het op nijmegen niet kan, laat me dan stofhappen op meppel de week erna ![]() kratjebier lijkt me een mooie weddenschap duo voorvork heb ik binnen maar die moet nog richting erik de wit, die stuur ik dinsdag naar erik en dan is hij die dinsdag daarop klaar. De hele zip ligt uit elkaar alleen blok en kaal frame nog ![]() ook nieuwe over de AIM, TNT is het pakketje weer eens kwijt, gelukkig is hij verzekerd verzonden alleen nu moet ik wel weer wachten op belangrijke spullen ooi |
|
|
|
|
#214 (permalink) |
|
Paul-B
|
gerrit..
haha scool.. maar die krat bier gaat dan wel op vriend ![]() dan vind ik het niet zo erg.. dan moet jij er ook 1 meeneme.. en weetje wat.. als je verliest.. zuipe we ooknog die vanmij erbij op ![]() wrom heb je je spulle niet per postduif oplate sture ![]() op hengelo stak ookal bove je.. met een tijdverschil van 0,004 vriend oppasse![]() gekke gerrit je wilt tegraag.. het is beter als je effe chillt op meppel ![]() __________________ |
|
|
|
|
#215 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Update:
![]() Zo ik ben weer wakker geworden ![]() Hierbij wil ik gelijk melden dat ik dit seizoen niet meer kan rijden, door uitgestelde dingen zoals velgen voorvork staat me scooter nu nog steeds helemaal uit elkaar, en ik ga het niet redden voor Eindhoven omdat de spullen bij Erik nog niet klaar zijn, en ik van Karsemijer niks meer hoor... Ook heb ik me cillinder weer terug, me wandje lag er al uit, dus een nieuw wandje en nu past me zuiger er niet in, dus dat wordt waarschijnlijk terugsturen. Las net dat Almere niet meer doorgaat dat was eigenlijk me doelstelling , dus het seizoen zit erop.5runs allemaal 8+. Volgend seizoen weet ik nog niet of ik ga rijden, op de zip, of niet op de zip, daarom close ik me project en ga ik goed nadenken of ik blijf rijden. Bedankt voor alle reacties en mischien tot volgend jaar ![]() |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|