![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
)DarRoX(
hallo kijkers
ik ben dirk en kom uit harderwijk mijn doelen van dit project is :
![]() dit is mijn aerox toen ik hem net in bezit had zo haalde wij hem op bij de verkoper: ![]() ![]() ![]() wat foto's wat het was maar ik had toen een leuk snelheidje rond de 95 km\u maar je wilt steeds sneller en dan druk je er 70cc onder dus zo gezegt zo gedaan ![]() de stage 6 70cc max tuned maar daar moet ook een uitlaatje op ![]() yasuni C20![]() en een leuk carb 24vlak van ![]() maar jah ik met dat blokje naar de afsteller toe en een hpi en overrange erbij opgezet en afgesteld en dan blazeeeee ![]() hier nog wat filmpjes met de stage6 cil maar hij heeft het niet lang uit gehoude want: ![]() dat is nouw is jammer dikke krassen in je cilinder en ja toen begon het ik dacht dan maar een project gewoon een goed blokje bouwen en voor de SBO 09 dit gebeurde rond dec. 07 dus mijn setup wat is nu heb besteld en al heb Motorisch: Cilinder Malossie MHR SPEED 06 7T XSH PRO RACE SPECIAL Uitlaat Roost XSH special Krukas RHQ 12 Carburateur Keihin 28MM XSH MAX TUNED Luchtfilter XSH 70MM Vario Malossi MHR overrange 2007 Membraan Malossie vl14 XSH MAX TUNED Primaire Vertandingpolini 13/44 Secundaire Vertandingpolini 15/42 Carters XSH PRO RACE Vertandingsdeksel TP bewerkt Poulies Malossi MHR overrange 2007 Halfpoulie Malossi MHR overrange 2007 V-snaar Malossi MHR overrange 2007 Spruitstuk Malossi recht 24-28mm + Kiezler wig XSH MAX TUNED Ontsteking HPI 2007 Lagers Malossi C4 dus spare en bestellen onder tussen in de maanden tussen nu en begin 2008 al wat gedaan het frame staat al in mekaar en kan zo het blok eronder ![]() ff wat pic. van de laatste maanden met kleine uitleg: ![]() mijn kleine gereedschap kist heb ook al luchtsleutel ed maar gen foto van ![]() gezandstraald carter ![]() roxje uit elkaar ![]() kaal frampje en onnodige dingen verwijderd ![]() ik dacht eerst mooi blauw spuiten maar later d8 ik maar gewoon poedercoaten mooi zwart metalic ![]() hier al gedeeltelijk op gebouwt en jah zwart ![]() ![]() me m stuur ![]() mooi zwart metalic ![]() dus mijn frame gecoat en dan ook maar mijn velgen , voorpoten en al monsterdisk er op gezet en staat al in mekaar ![]() ![]() ![]() maar zoals je kan zien is de ophanging en de voorpoten anders verlengd en verlaagd gewoon te mooi echt alles vanaf het frame is nieuw alleen zit nog mijn oude carter eronder want mijn nieuwe ligt nog in hengelo bij XSH om te tunen maar de rest volgt dus nog ff en dan blaze als een male ![]() ![]() wat er allemaal bij XSH ligt is zo'n beetje me hele blok gewoon om te laten tunen en verwacht dit einde deze maand (julli) terug want marco heeft het een beetje erg druk nog ff wat pic. van me ![]() me cilinder los op me oude carter ![]() me ROOST uitlaat ![]() Wat onderdeeltjes inlaat MHR , HPI en overrange MHR nu moet ik alleen nog ff w8 op een big doos dat binnen komt met al mijn onderdelen en dan kan er nog wat speciaal gebeuren maar dat komt nog wel laat ik dan de foto's zien altans dat d8 ik maar nu 22-07 heb ik een mail gehad van marco (XSH) dat het een stukje opging schuiven dat maakt niet uit maar het wordt dan wel denk ik eind september voordat ik me blok krijg -------------------------------------------------------------------!!! ja nu 4 maanden later nog steeds niks van xsh gehad of gehoord maar ik heb hun proberen te bellen maar wat denk je nemen ze de telefoon niet op dus ik w8 nu al dik een half jaar op me blok voordat het in mekaar kan -------------------------------------------------------------------!!! heb laats me kappen binnen hehad en ff snel op het frame gedrukt ![]() de L&M kappen ![]() voorkap ![]() ![]() ![]() alleen nog geen voorspatbord want die had ik vergeten te bestellen ![]() maja laats ook nog naar xsh geweest en marco moest alleen nog een nieuw carter binnen krijgen en dan is me blok klaar dus de groete ![]() Last edited by DEe_DEe; 15-11-2008 at 14:58. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|