![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#65 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
![]() Edit: Vandaar dat ik ook niet zo snel meer ben... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
New guy in town...
|
Pff ben nu echt benieuwd aan het worden Harjo.
Blokje ziet er echt nice uit ook! dat carb voor verhaal. doe je daar toch gewoon een stukje rubber tussen? neem aan dat het voor het trillen een nadeel zou zijn? Ik hou het in de gaten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
ik wil graag weten of ik er goed aan doe om mijn 2Fast te houden. of dat ik die nog moet verkopen voor de BB's Dikke scores gaan krijgen ![]() Beetje tactisch gezien zeg maar. als de BB's hoog gaan score dan worden de toch wat onbetrouwbare 2Fast's minder waard. Net als de EVO70 bijv. (wel betrouwbaar maar verstoten door malossi) En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat een nieuw malossi product gaat doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Haha.
Zo ben ik niet. Jij bent de eerste die de score te horen krijgt moppie, volgens mij heb je er slapeloze nachten van ![]() Voeg me ff toe op msn harjovdheide@hotmail.com, en geef je telnr . kan ik je ook 's nachts bellen ?__________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
![]() Liever niet 's nacht's poppie ![]() __________________ |
|