![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#103 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Nou ja leuk allemaal,
Nu graag weer ontopic. Heb weinig tijd gehad de laatste 2 dagen ivm nieuwe auto zoeken. Blok zit in elkaar volledig. Nu wachten tot de bank weer in werking is. Gisteren toen ik klaar was met werken was jos nog druk bezig om de bank aan te passen voor losse blokken. __________________ |
|
|
|
|
|
#116 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Bij deze wat foto's van het aanpassen van de testbank voor het testen van losse blokken.
Het begint vorm te krijgen, ik hoop nu dus snel te gaan testen met het blok. ![]() ![]() ![]() BTW, hebben nog mensen uitlaten die ze getest willen zien op een BB 86 cc blok? Contact via PM aub. __________________ |
|
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
Rock IT! BoreBitchin
|
Ziet er allemaal netjes uit Harjo ben benieuwd om het in het echt te zien straks
,, sprinter van patrick liep ook mooi toen ik laatst bij jullie was weze kijken op de motor, en btw dijkmans racertje zelf ook hehe, jullie hebben het spul allemaal netjes voor mekaar kom binnenkort mijn frame ook wel showen als die af is bij de zaak, grtjs Frank__________________ |
|
|
|