![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#181 (permalink) | |
|
Vervelend
|
Quote:
. Ik heb aanpassingen gedaan om mijn vermogen over de hele lijn beter te krijgen, niet om mijn topvermogen hoger te krijgen. De rol bij TJ is een stuk zwaarder als normaal en daardoor moet ik soms wel eens aanpassingen doen om het op de weg beter te laten lopen. De score wat ik zou halen bij fred op de bank zal niks kunnen vergelijken met de score die ik bij TJ haal, of je zou ze naast elkaar moeten zetten, maar dat zie ik nog niet snel gebeuren. Veel suc6 met je sonic, Harjo . |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#189 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Update:
vandaag weer een zooi testbank runs gedaan. poulies gestraald. Dit resulteerde in te weinig toeren ![]() een vermogen van 23,1bij 12,500 rpm Toen de toeren aangepast , dit resulteerde in 24,0 bij 13,500. toen wat met de onsteking gekut, nu draait hij stabiel 24,4 bij een redelijk koude motor . Hij loopt door tot 105 nu, dan gaat hij de vertanding uitlopen maar pakt nog wel snelheid. Zondag kijken wat het met de standaard vertanding doet, dan ook even een langere vertanding proberen __________________ |
|
|
|
|
|
#190 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
In meppel voor t eerst gereden,
onervaren piloot. 7,5, met 0.3 reactie en 3x van het gas af, eindsnelheid 118km. Van de week andere vertanding monteren en de standaard eruit flikkeren .Als het dan een normale reactie tijd heeft en wheelyvrij wegkomt dan voorspeld het veel goeds ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#195 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Heb alweer wat vermogen gevonden
![]() wil proberen vandaag de andere vertanding erin te zetten, en dan nog meer vermogen zoeken .Btw heb je zin om @ eidhoven eventueel te rijden op mn sonic vinnie? @ jordy: De tijden worden zeker beter ![]() Op de testbank heeft hij al veel vooruitgang geboekt als je de grafiek tegen tijd uitdraait ![]() +dat de slip nagenoeg weg is ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#197 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
maar ik heb die nacht daarvoor Masters Of Hardcore in Assen ![]() dus ik heb de hele nacht niet geslapen of wat dan ook.. miss op de terugweg in de trein.. als ik capabel genoeg ben en ik mag rijden van niek en kenny dan wil ik het uiteraard probere ben er zeker van overtuigd dat dat ding ver onder de 7 moet kunnen! __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|