![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
monus ?
|
enlightened aerox
beste mede tuners
zit al een tijdje op dit forum 2jaar als sjaak sjezzer (raymond dijkstra ben 17 jaar jong,en woon in friesland (grou) ik studeer werktuigbouwkunde in Sneek friesepoort hier mijn project enlightened aerox van dit jaar seizoen 08 SBO gewicht is 45-+ scooter mhr speed ![]() een dag er voor nog bij tte tom geweest even op de bank ding liep erg netjes 23,5 pk met een netjes grafiek top !(bedankt hiervoor tom ) eerste sprint Zoetemeer egt top meeting erg warm en druk ! ondanks 3 keer valse start nog 1keer een tijd neer kunne neerzette. Tegen de sr van falco ]Kloosterzande ( Zeeuws-Vlaanderen Vanuit friesland een stuk rijden. 6 uur vertrokken falco en ik . Erwin kon niet rijden inverband met werk en studie . En falco had de sr uitelkaar liggen dus reed er maar 1 scooter dit keer falco op de aerox. Een tijd van 7,5 gereden hier een paar foto’s Hier thuis aan het oefen ging wel lekker de scooter liep ook hard ![]() ![]() Hengelo xsh-tuning Hengelo de meeting waar ik de frame weer wat aanpassing heb aan gedaan de gatjes in het frame waren eerst 8 mm en nu 14,5 mm rond het frame is voor zien van een achterstaaf van aluminium en het subframe is vervangen door aluminium sub frame die gelijk 130 mm verlangt is en de voorvork is aan gepast aluminium poten het originele stuk er op geperst hengelo is er een tijd van 7,3 gereden ![]() ![]() Genemuiden 30-08-08 De meeting waar ik zelf kon rijden ik vind genemuiden een top meeting dit was voor mij de 4de keer ,3 min voor 10 kwamen we aan en gelijk uit pakken en keuren en goed gekeurd inschrijven en knallen met die hap ja 1ste heat reed ik 7,24 netjes 2de heat heb ik niet kunnen rijden in verband met de kickstater die vast zat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() meppel De meeting waar we dit keer op tijd waren en de scooter niet egt lekker liep maar goed toch een tijd van 7,2 en 7,3 neergezet dus steeds dichter bij die 7 komen we wel Paar keer rollen gewist en we kwamen er achter dat me wig te schuin stond waar door ons top weg zakte egt vervelend Hier wat foto van mij en de scooter ![]() ![]() ![]() Doel SBO netjes afsluiten Dichter bij de 7 sec te komen Veel lol hebben . @SBO eindhoven ! vrijdag eerst na tte aan banken geweest bij tom en robert en rene ik had 1 pk verlies en op top zakte hij egt heel veel in ,nieuwe inlaat na voren er op gedaan en veer rollen en snaar vervangen en testen en kwamen er over uit da ter egt de overbrenging mis was ik doe zelf altijd even wat vet bij het lager van achter poulie en door hat vet kwam da tin de snaar en daardoor slipte de scooter ook er veel mee zondag eindhoven met Erwin manten weg om 7 uur de scooter in de auto ,en vertrekken. Aan gekomen en scooter in mekaar (voorvelg Enso)naar de keuring en goed gekeurd eerste run een tijd van 7,41 gewoon om te huilen ,tweede run naald van cab wat lager voor het beter oppakken van de scooter in beging er kwam 7,40 uit was gewoon te erg ding liep gewoon totaal niet .kwamen we achter dat me lucht stel schroef eruit was,roy kok bedankt !! hij had nog een lucht stel schroef ,nog rollen veranderd en zo en kwam weer een run uit van 7,40 ter wel het gevoel was dat het ding harder liep maar goed , het was bijna tijd dus nog snel 1 run doen en ja wij aan start ding hoorde gewoon goed aan en hard de laatste run was het afgelopen hij was vast gelopen de zuiger is een hoek waardoor die een hoek uit mij wand heeft mee genomen erg jammer maar beter nu dan midden in het hier een foto van Erwin en mij in de rij ![]() Als er mensen zijn die foto van de rox hebben post ze graag ! Trouwens het frame Enso is verkocht hij blijft in the scène wie zien Julie van zelf wel Plannen voor 09 zijn er zeker ik wacht nog even de Reglementen af voor het volgende seizoen Ik zie de foto wel verschijnen en er komt weer wat nieuwe aan voor volgend seizoen !. Mede forum leden tot volgend jaar ,sbo crew top jaar gehad mij complimenten !! super . Raymond drijkstra Mensen die geholpen hebben aan dit project : me pa voor het financieren falco de vries Erwin manten vervoer en rijder! tom,robert,rene,servien (tte boy’s) raymond dijkstra te grou Last edited by sjaak sjezzer; 16-09-2008 at 17:44. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) | |||
|
monus ?
|
Quote:
![]() Quote:
ja zkkr gezellig oant volgende week spreeke we elkaar even . ![]() klopt ![]() bedankt ![]() bedankt ![]() Quote:
![]() |
|||
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|