![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#38 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
zoals ik het op de foto zie ken ik dit zipje nog van de sobw race's. als het datzelfde zipje is kwa opbouw van toen is het geen machine meer die thuishoort in de standaard klasse. ik weet niet of er een vers frame inzit en voorvork? zo niet is hij niet reglementair volgens het standaard klasse reglement.
__________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
![]() En wat was er dan aan veranderd als ik vragen mag ? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |||||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
En meeten doen we wel weer in echt ofzo, spreek je daar op msn wel over Quote:
![]() __________________ |
|||||
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | ||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
![]() Quote:
En stuur, tja je moet toch met de trend mee gaan ![]() __________________ Last edited by Thijs.; 28-12-2007 at 19:53. |
||
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Even een updateje dan maar weer.
Ik had nog een aantal dingen gekocht. En vandaag zei mijn moeder: er liggen 2 pakketjes voor je in de gang. Nou ik dus gaan kijken en jawel hoor, dit kreeg ik: 20" Beeldscherm en een bloemetjes pakketje ![]() ![]() Leuk bloemetje kwam er uit het eerste pakketje ![]() ![]() 2e Pakketje was alleen papier ![]() ![]() Na lang graven kwam er dit uit ![]() ![]() Zaterdag ga ik even naar epc en laat het blokje + cilinder direct tunen en koop nog wat kleine dingetjes en dan issie compleet ![]() __________________ |
|
|
|