![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Naja ook maar weer eens een ini-mini updatje
![]() Na heel erg veel reacties op het filmpje waar de scoot dus mega bagger loopt even sproeiers + gasnaald gekocht zodat ik toch nog even kan testen voor dat ik vrijdag de bank op ga. Na een dagje wachten kreeg ik een doos thuis gestuurd: ![]() Waar uiteindelijk dus alleen maar dit inzat ![]() ![]() Nu heb ik sproeier 138 geprobeerd + nieuwe gasnaald maar hij rookt nog steeds als de tyfes en zover ik kon testen (kon maar 1x op een neer) nog steeds hetzelfde probleem ![]() Ook moet ik nu SP 2000 velgen gaan kopen, wegens in mijn ogen een belachelijke regel, omdat het imo niet duidelijk vermeld staat, maargoed.. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#96 (permalink) | ||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
![]() Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | ||
|
EPC / RST # 69
|
Ik weet het niet meer, ik denk het zelf van wel want de carb zou gewoon goed moeten zitten..
Quote:
Quote:
En met 145 liep die ook gewoon ruk..Probleem is dat ik nog weinig mensen ken uit de sprint scene ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
Registered User
|
Wat voor carb heb je dan. Ik had dit probleem ook met mijn sonic en het was de carb die gewoon lichtjes overliep in mijn carter. Uit de overlooppijpjes kwam niets. Dit was met zo'n stage 6 carb. Mikuni erop gezet en weg was het probleem. Gewoon even voorontsteking checken en carb lenen of even kijken of er niets verstopt zit, ofdat er een keerring is geknapt in de carb.
__________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Ik heb een echte keihin. Ik heb hem van het weekend nog helemaal schoon gemaakt, en daarmee heb ik nog steeds hetzelfde. Carb lenen is helaas niet mogelijk voor mij. Hoe bedoel je een keerring geknapt in de carb ?
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
he Thijs
Laat EPC zit toch gewoo uitzoeken voor die 80 euro uitzoeken en banken, weet je wat het euvel is, carbjes en meet apparatuur heeft EPC genoeg liggen, en het wordt nog professioneel naar gekeken. Ik spreek je wel over de velgjes, de mijne zijn bijna verzendklaar, alleen bandjes eraf nog. |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Mijn bandjes ga ik er zaterdag af laten halen, ik houd je iig op het hoogte. Maar op het moment lig ik even ziek op bed dus ben benieuwd hoe het banken morgen zal gaan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Je kunt je carb losdraaien vanuit je vlotterbak daar zitten pakkingen tussen die geknapt kunnen zijn en daar kan je scooter ook heeeel raar van gaan lopen __________________ |
|
|
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
stel ik zou het gaan rijden, ik heb een 28mm inlaat etc, dat past NOOIT als je je buddy orgineel laat, er moet altijd een stuk uit voor de carburateur, zelfs dat mag dan niet eens. in mijn ogen erg dom, maargoed ![]() wel klote van je velgen, dan mag je ook zeker geen SP2000 voorkap? als je een zip AC 2000 frame hebt? erg dom allemaal hoor maargoed. daar had ook zeker iedereen voor gekozen/gestemt ![]() |
|
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Na 3 maanden geen internet gehad te hebben kan ik eindelijk weer het forum op
Dat is dus ook de reden waarom dit topic eigenlijk niet meer zo actief was ![]() Natuurlijk heb ik ondertussen niet stil gezeten.. Een hele tijd terug ben ik voor het eerst gaan banken bij EPC. Hierdoor heb ik heel erg veel geleerd. De eerste run gebeurde het volgende: ![]() ![]() Dat was dus mijn drukveer. Dit kwam omdat de persoon waar ik het blok van gekocht heb zo dom was om geen geleidebusjes in de poulies te doen , natuurlijk ook dom geweest van mij om het niet eerst van te voren uit elkaar te draaien, maja ik kan er nu toch niks meer aan doen. Omdat de drukveer gesprongen was waren de poulies van de buitenkant een beetje beschadigd. Omdat het aan de buitenkant was besloten we maar om gewoon door te gaan met een verse drukveer en wel op de juiste manier alles te monteren. Tenslotte zou ik mijn 98 velgen ruilen met Martijn tegen zijn 2000 velgen ivm regelement. Maar tijdens het banken kwamen wij erachter dat er dus een flink slag in de velg zit Uiteindelijk mijn voorvelg maar geruild tegen een setje 2000 velgen van epc. Hier heb ik ook maar gelijk nieuwe Sava slicks op laten zetten Na een aantal uren verder kwam er het volgende uit : ![]() Meer dan ik eigenlijk gehoopt had, altijd fijn dus ![]() Nadat het beestje lekker liep maar eens richting Sittard afgereisd voor de indoor meeting Hier heb ik heel wat spulletjes gekocht onder andere: stage 6 paddock, voor lampjes, nieuwe buddy, slot systeem en volgens mij nog wel een aantal dingen. Standaard klasse.. ![]() Hier ben ik dus @ hok met Jordy ![]() ![]() Uiteindelijk had ik op het eind van de dag de hoogste score van de dag. Hier was ik eigenlijk toch wel heel erg blij mee ![]() Weekje later oid richting de eerste meeting gegaan, meppel dus. Na 3 uur rijden eindelijk aangekomen in Meppel, maar in de rij gaan staan voor pasje / keuring etc. Tijdens de keuring had ik een waarschuwing gekregen wegens het missen van een roostertje @ voorkap. Dit roostertje is natuurlijk al besteld en zal binnenkort aankomen Nadat het gekeurd was, ben ik even mijn bodyprotector bij Kees op gaan halen Na lang genoeg gewacht te hebben besloten de aller aller aller eerste keer te gaan sprinten, dit was eigenlijk niet zo'n succes Ik stond namelijk bijna aan de start deed het ding gewoon helemaal niks meer, in de rij nog paar dingen geprobeerd. Toen maar terug gelopen en vanalles gecheckt. Toen Black Venom van het forum lief aangekeken en even zijn bougie erin gedraaid en geprobeerd, na 1 keer kicken deed die het weer Gelijk dus maar een NGK bougie gehaald en hiermee was de scoot nog eens 10 x feller als eerst. Je raad het al, de eerste sprint was dus een en al wheelies. Nadat ik terug kwam, had een of andere klootzak mijn milieumat gejat Hierom was ik erg pissed, omdat je toch wel heel erg zielig bent als je zoiets doet 2e keer ging al wat beter maar door wat problemen maar een langzame tijd neergezet 3e keer zou ik tegen black venom rijden, maar na 5 min in de rij staan begon het te regenen, scoot maar gelijk ingeladen en even rond gaan lopen. Toen rond een uur of 3 maar richting Limburg gereden omdat het 3 uur rijden was. Thuis nog een aantal keren gereden, maar de vertanding was gewoon te kort (RF van 9). Na wat rekenen met Marco van EPC een nieuwe vertanding gekocht ![]() ![]() Hiermee kom ik al heel wat beter weg, maar dat zullen we komende zaterdag wel in Geel zien. Tenslotte nog een aantal foto's hoe de scoot er momenteel bij staat. ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|