![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) | |||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Quote:
Dit is geen gezicht. Nog bedankt voor hulp @ meppel trouwens ![]() Quote:
Ik ga dadelijk misschien even testen op een stukje afgelegen weg ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#123 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Nog even een heel klein verslagje van mijn kant.
Gisteren ben ik naar meeting Geel geweest. De eerste keer rijden was niet zo'n succes ivm andere vertanding draaide de scooter 13,8k terwijl hij 14,1 ongeveer moet draaien. Nou ik dus rollen gekocht en even gewisseld. Nadat de rollen verwisseld waren ging ik even op het test stukje rijden, hier knalde mijn halfpoulie er vanaf. Toen maar iedereen langs geweest voor een luchttol, uiteindelijk had iemand er eentje bij zich en even de halfpoulie goed vast gezet. Toen maar eens aan de start gegaan en de scooter draaide nu het goede toerental. Omdat het startsysteem heel erg traag werkte reed ik iedere keer veel te laat weg. Uiteindelijk bleek dat ik dus bijna iedere keer mijn tijd verbeterde. Tenslotte had ik nog wat geprobeerd met de positie van mijn stuur, wat niet zo'n succes was, het zat alleen nog maar kutter Op het eind nog even naar de custom show gaan kijken, en de scooter maar ingeladen omdat we nog een bbq hadden die avond Al met al ben ik redelijk tevreden, de tijden moeten gewoon beter kunnen dus voor zoetermeer nog maar eens een avond banken voor wat meer vermogen te vinden ![]() Ook ga ik van de week langs bij de spuiter, dit zou ik eigenlijk eerder gedaan hebben maar ivm drukte niet aan toe gekomen.. __________________ |
|
|
|
|
|
#129 (permalink) | |||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Tijden moeten idd wel goedkomen ![]() Quote:
![]() Quote:
Ik weet het niet precies 8,xx ik had eigenlijk gehoopt om onder de 8 te rijden, maar hij stotterde wat onderin wou dit nog verhelpen maar omdat ik vroeger weg was kon ik het niet testen ![]() Was jij dat met die slagmoer sleutel ? Nog heel erg bedankt kerel ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
11-06-2008
Zo nog maar eens een update van mijn kant. Ik had een tijdje terug mijn kappen naar een spuiter gebracht, deze zou mij de volgende dag terugbellen over de kleur, na 3 weken ben ik mijn kappen gaan halen omdat ik helemaal niks had gehoord van hem en het uiteindelijk 600 euro moest gaan kosten Gisteren even spuitbussen gaan halen en even snel overgespoten. De kleur lijkt mij duidelijk: Mat Zwart ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tenslotte natuurlijk ook even macho doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#135 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Idd, nu boeit het ook niet zo als je een keer valt ofzo
Zoals in de advertentie staat, ik wil gewoon eens een malossi of HPI testen ![]() Quote:
Moet je maar even bellen ofzo, je hebt mijn nummer.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | ||
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Klopt Nog wat aan mijn info gehad ? Dankje, moeten maar eens een sprintje trekken, zip vs zip Klopt, andere velgen mogen niet ![]() Quote:
I didn't speak you for long time, how are you ?__________________ |
||
|
|
|
|
|
#142 (permalink) |
|
Registered User
|
hi mate
you didn't speak to me for a long time because i am working... i am very good. i should be because i am working on a racing car for my job here is a picture of the car i work on ![]() ![]() ![]() the web site for the team is www.zenperformance.co.uk i am on the web site waering a SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME hoody hope you are ok BYS P.s i am sitting on the floor in the second photo (with orange and black leggings an a sooter tuning is not a crime hooby on __________________ |
|
|
|