![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#152 (permalink) |
|
EMBY ft RST #196
|
Die 400 touren doen het hem denk ik niet hoor, ik heb zelf een toureteller die niets onthoud en ik kan tijdens het rijden niet kijken met wat voor touretal ik rijd. Kortom ik sleutel zelden tijdens een sprint ook al zal ik zeker weten wel regelmatig afwijken van het ideale touretal.
Je zip ziet bad ass mat zwart uit btw, doet me herinneren aan de phantom die ergens stof ligt te happen. ![]() Maarja ik heb je nog steeds niet gemeet maar dat komt wel goed, succes verder nog ermee. Groetjes Fouad ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#155 (permalink) | |||
|
EPC / RST # 69
|
Komt goed
![]() Quote:
Maar hij draaide 2x achter elkaar 400 toeren te weinig. Maar ik heb volgens mij een koppeling die behoorlijk slipt, want mijn tijden moeten gewoon beter kunnen met dit vermogen Quote:
Volgende keer maar hopen op betere tijden, maar ik vrees dat het niks wordt. Morgen epc bellen of ze nog tijd hebben voor te banken, maar aangezien ik nu 70 uur in de week werk wordt dat ook moeilijk voor mij Quote:
Als je mij ziet moet je maar effe roepen, je weet nu wie ik ben ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#156 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Update: 06-07-2008
Nog wat foto's die ik van Zoetermeer had gevonden: ![]() ![]() Natuurlijk heb ik ook weer niet stil gezeten. Vandaag ben ik even naar een vriend van me gereden om te gaan rijden. Flink geburnd ed echt goed uitgeleefd met het ding ![]() Hier een paar filmpjes: Peace ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook heb ik een nieuwe veer gekocht van onze vriend superbabytjee een heuse Fournales voorveer Nog bedankt kerel ![]() ![]() ![]() Ook heb ik nog een fournales achterveer van maik van het forum gekocht, alleen zit ik nog te wachten tot dat hij de veer opgestuurd heeft.. __________________ |
|
|
|
|
|
#161 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
![]() 8 rond is het snelste. Kan veel beter, ik ben nu alleen opzoek naar een plaats voor te banken aangezien epc helemaal vol zit. Iemand suggesties voor in midden limburg ? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#163 (permalink) | |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Quote:
Had onverwacht een feestje Maar in Hengelo zullen we elkaar toch wel spreken idd, eerder moet ook te doen zijn![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#164 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Update: 12-08-2008
Effe klein updatje, van de week ook de fournales voor achteren binnen gekregen ![]() Alleen ben ik nu op zoek naar iemand die een fournales pompje heeft zodat ik ze wat strakker kan zetten. Mocht iemand een pompje hebben en deze mee willen nemen naar Hengelo dan zou dat geweldig zijn ![]() Voor incl nieuw deestone bandje: ![]() Achteren: ![]() Totaal: ![]() Ook was mijn rotor afdekding afgebroken, heb nu dus maar orgineel piaggio kapje erop gezet Ook heb ik wat kleine prut spullen zoals trek veren enz gehaald voor af te stellen. Ik wil de zaterdag voor Hengelo eigenlijk ergens gaan banken als ik een geschikte plaats heb gevonden. Ik denk dat ik namelijk weet waar het fout zit waardoor ik gewoon bagger tijden rijd.__________________ |
|
|
|
|
|
#167 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Nou ik zou het echt geweldig vinden als jullie de pomp mee zouden nemen
Spreek jullie beide wel even aan @ hengelo. Bedankt alvast kerels ![]() Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#172 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Voor staat hij idd erg hoog, maar dat mag niet omdat ik standaard klasse rijdt. Anders had ik dat ook wel gedaan
![]() Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|