25-08-2008
Gisteren meeting Nijmegen gereden. De scooter had ik na Hengelo uit de garage getrokken met de hoop dat het probleem van Hengelo verholpen zou zijn, maar helaas

Ding kwam telkens pas op toeren op de helft van de baan.
Na een paar keer gereden hebben even naar Meran van EPC gelopen voor te vragen wat dit zou zijn. Na wat dingen geprobeerd te hebben liep die al wat beter. Uiteindelijk gingen we maar eens kijken of we finales moesten gaan rijden. Daaruit bleek dat Daimy finales moest rijden, ik mijn scooter ook maar gepakt omdat ik 0,01 sec sneller als hem was. Eenmaal aangekomen bij het opstellen bleek dat Daimy wel in de finales zou zitten en ik niet. Na wat overleg met de organisatie bleek dat ze een foutje hadden gemaakt en mocht ik wel finales rijden (sorry Daimy

) In de finales had ik natuurlijk weer een valse start de eerste keer

2e keer maar wat rustiger aan gedaan en ding liep voor geen meter, stotteren bla bla. Nadat ik terug was gelopen bleek dat ik na de nakeuring moest, hier had ik helemaal geen zin in omdat ik mij niet lekker voelde en ik eigenlijk naar huis wou

Na een kwartier oid gewacht te hebben zij Bart die ook moest nakeuren dat hij de vorige keer al gekeurd was, en bleek dat we in de standaard klasse niet gekeurd hoefden
Toen maar snel naar de groep gelopen en nog finales af kunnen kijken. Tenslotte wil ik iedereen van SCG bedanken voor de gezellige dag, en natuurlijk Meran voor het helpen aan de scooter.
Nog een aantal foto's die ik had gevonden: