![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
SBO'09
|
Quote:
binnenkuip komt er niet op (gewicht) en underseat kan ik je geen gelijk in geven vind het wel vet uitzien ![]() later *edit* update @ 1e post __________________ Last edited by thinuz; 08-10-2007 at 20:32. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#35 (permalink) |
|
SBO'09
|
@ arno083: jah k weet geak, flip dr ook flink van uit, binnekort ff topic naam veranderen want ga nu echt niet meer met manston rijden
![]() @ice2004: denk dat ik de binnekap enzo er niet op zet nee, ga toch geen scooter70 klasse rijden, voorspatbordje weet ik ook niet of ik die erop doe, was me en xtje ant vervele en toen dit maar gebrouwen, maar ik vind het zonder om de voorkap er niet op te doen aangezien hier toch wel wat uurtjes tijd in zitte ![]() btw, dinsdag asje, membraam en spruit binnen, __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
SBO'09
|
@ michel: nja k kreeg em eerst niet goed er op, toen me zadelhoes eraf gehaald, paste ie nog steeds niet, toen me oude gescheurde zadelhoes eraf getrokken, en toen stak ie nog steeds erboven uit, toen heb k wat van t schuim afgehaald en toen vastgezet met kit, maar elke keer dat k erop ging zitte verschoof ie, toen maar met popnagels vastgezet,
@ wallie, jah de vl11 kreeg k gratis bij t spruitje en as maar hier komt nog en x en vl13 ofso op, maar op dat geld dat k nog van jermaine krijg kan k nog wel en tijdje w88, maar aan t einde van de maand krijg k weer loon en dan koop k je blok wel, licht deze eigelik nog bij jan ? @ ronnie ronald: dankje, nee ik ga niet meer voor die hebo cil, k kan een leuk 3br getjoend evo blok krijge wat later is afgewerkt door epc, dus dat zit wel goed, en zowiezo kan je met een manston moeilijk met de top meeboeken laterz __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
SBO'09
|
04-10-07
hallo luitjes, dit weekend weer eens flink doorgeklust aan mn hok ![]() even alles een beetje netjes gemaak, -kabelboom eraf en ff gelabeld -voorpoten eraf -straatblok eronder vandaan -alle kabels weggedaan, deze zijn gaar dus komen binnekort nieuwe -radje losgemaakt nja dan kom je op dit uit: ![]() ![]() toen de hogedrukspuit losgelaten op het frame en daarna nog even met een doekje erover. en dan zet je even het manston blok (met ice velg, beiden te koop! ), zadel en radje eronder: ![]() ![]() toen k mn schuurtje ff wat aan het opruimen was kwam ik dit tegen : ![]() dit komt geloof ik van mijn speedfight af en ga dit nu gebruiken als voetsteun, ziet er nog best leuk uit ook ![]() omdat de underseat die ik eerst gebruikte, een aangepaste bcd voor sf1 , niet echt mooi was ben ik wat gaan beunen, en ik ga dus mijn eigen underseat fixxen,vandaag ff stuk karton gepakt, die opmaat gemaakt en je krijgt dit : ![]() ![]() morgen denk ik even kijken of ik in de pauze ergens pur kan gaan halen, en dan mal bouwen ![]() ook heb ik al mijn gepolijste spullen weer eens verzameld en edeze worden weer bijgeschuurd en gepolijst: ![]() rotor en carb liggen nog niet op de foto ![]() ook alvast begonnen: -rempotje+ deksel ![]() -inlaat ![]() -carbu ![]() -rotor ![]() zo dat was t dan weer voor deze keer, omdat ik gvd mijn salaris nog steeds niet binnen heb ligt het blok van wallie nog niet bij mij, hoop dat ik dit geld z.s.m. heb, want ik ben flink wat van plan met t manston blok maar hier binnekort meer over, laterz (update ook @ 1st post) __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Registered User
|
Het gaat de goede kant op zie ik...
Dat afplakken zo gaat niet goedkomen... bij die vouwen van de tape komt verf onder door.... Er zijn speciale flexibele tapes voor dat soort dingen... gebruiken ze bij ons op de spuiterij afdeling ook. ideaal spul... is een soort van licht blauw kunstof tape... dacht van 3m maar weet ik niet cker... Greetz __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
SBO'09
|
hmm ja die tape is er zowieso van af, k trok hele stukken van me zadel mee
![]() moet ik idd even kijken of ik die tape ergens uit kan halen daarnet belde de jumbo me net, ik had daar laats sollicitatieformulier ingeleverd, en ga daar morgen langs dus als het goed is heb ik ook wat meer geld binnekort ![]() latrz __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
SBO'09
|
@maik: deze plaat word ook niet strak, maar dat zie je wel als ik het af heb
![]() @viper power: ja ik heb op dit moment niets anders, misschien ga ik er nog en keer traanplaat op zetten ofso @dexie: ja dit gaat er ook nog vanaf hoor ![]() @mikkel: zoals ik al zij komt in orde ![]() __________________ |
|
|
|