![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
24.6pk geblokk
|
Ziet er leuk uit dat veersysteem, maar ik zou er zeker nog eens heeel goed naar gaan kijken. en dan met namen naar de scharnierpunten n hoe je de krachten door wilt geven?? ik kom er nog niet zo snel uit .En ik zou met rekenen beginnen vanuit je achterwiel as. Vanuit daar worden de krachten door gegeven. anders begin je zeg maar met een " valse start"
maar zoals J.J. al zegt eerst de rest goed in orde maken!! maar daar heb ik wel vertrouwen in. ciao __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
SBO'09
|
@ J.J. , waar moet ik me dan of focussen
![]() veersysteem word ook niet vandaag of morgen gemaakt hoor, binnekort ff op school berekenen , lerare daar wete wel hoe je dat moet doenbtw heb jij nog je ori achterveer liggen ? van de sf dan @ ssr spirox, thnx daar had ik idd nog geen rekening mee gehouden ![]() maar dit word geen beunwerk iig ![]() spreek je op msn, dan nu weer een update(tje) vandaag ff de pur op t karton gespote, alleen was dit net niet genoeg, binnekort nog ff nieuwe bus halen, wel even alles opmaat gezaagd ![]() ![]() ook weer ff de polijstslet uitgehangen: ![]() laterz __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
SBO'09
|
@arno038: thnx
![]() @Björn` : ik laat je wel wat wete, mah niet mijn systeempje jatte eh ![]() @ice2004: leuk dat wel aan hetzelfde bezig zijn, wil het resultaat wel eens zien , binnekort ga ik even naar de sloop om ff een std subframe te hale en die daarna te verlenge, en dan kan het berekenen beginnen, trouwens voor de mensen die dit zien en denken ''wat een slecht mechanisme ofso'' ik heb al gezegt: Het is een Schets mense ![]() straks update ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
SBO'09
|
update 16-11-07
zoals al eerder gezegt heb ik het blok van wallie overgenomen foto: ![]() alleen moet ik er binnekort even mee terug naar EPC want de schroefjes waar de grondplaat mee vastzit, zijn daar op 1 of andere manier uitgeboord geworden, alleen niet geheel dus daar moeten we binnekort ff mee terug ![]() ![]() ook heb ik het stuurtje van mijn oude fiets omgedraaid en op de ICE gezet: ![]() ook nog een mooie foto geschoten ![]() ![]() latorz __________________ |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Registered User
|
Nog gecondoleerd met je ma man...
Pff zal ff niet makkelijk voor je zijn denk ik... @ veersysteem... ziet er goed uit stuurje ook trouwens. ik zou wel even een andere snelgas nemen... deze zijn gevaarlijk. Suc6 verder nog met het verwerken van je verlies. __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Heb zelf ook nog zo'n ding in de schuur liggen... niks ander dan ellende met dat ding __________________ |
|
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
SBO'09
|
leef je uit zou ik zeggen,
wat maakt mijn manier van kopen nou uit, t gaat tog om t blokje ![]() laat ens wat tips horen dan nja vandaag maar weer ens en updeet ![]() niet veel, paar foto's gemaakt hoe hij er momenteel bij staat met voorkap: ![]() ![]() voorkapje :![]() en 1tje om het af te leren :![]() ook laatst vertanding van wallie overgenome: maar iedereen weet wel hoe dit uitziet ![]() het gaat btw om een polini primaire vertanding ![]() dat was et dan weer, deze maand geen onderdelen maar ff zorge dat ik binnen ben bij sbo ![]() trouwens ik heb ff en vraagje: - scooter laten zoals hij nu is (zonder veersysteem!) en scooter70 gaan knallen - of het veersysteem wel maken en ook gelijk het subframe verlengen, en dan natuurlijk scooterspecial gaan rijden, ik kom er maar niet uit, als ik hem ga verlengen en het veersysteem erop knal moet ik scooterspecial gaan rijden, en aangezien daar toch alleen maar freemsjezers zijn zou ik daar niet snel wat kunnen winnen maarja, laat je mening ff hore ![]() laterz __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Zou je wel kans hebben op winnen in de standaard klasse denk je? Ik bedoel het niet stom, maar ik weet niet met welke cilinder je rijd, maar ICE is sowieso best zwaar, met veel vermogen kom je er opzich ook wel natuurlijk. Je kunt ook eerst een seizoen normaal rijden, en dan het veersysteem klaarmaken, en als het seizoen voorbij is, je veersysteem monteren
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
SBO'09
|
jah dat weet ik dus idd ook niet,
ice is opzich niet geweldig zwaar hoor, ![]() alleen voorkapje is nu wat zwaarder geworde ![]() zelf ben ik met ong 65 kilo ook niet geweldig zwaar dus top 5 zal niet lukken maar ik heb geen zin om er elke keer uit geboekt te worde ![]() ik laat em nu nog ff hoe hij is, ik ga dus met max tuned evo rijden, berekende uitlaat, 28 carb, en nu nog met italkit selettra andere laat gerust wat weten ![]() loatr __________________ |
|
|
|