![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Matties
|
Extreem malaguti F12 NX Powered
Zoals misschien de meeste opvalt is dat deze pagina is aangepast dat komt voornamelijk omdat hij veelste lang was en te veel oude fotos.
Eventjes iets over me zelf, ik ben mathijs ondertussen 19 jaar. Ik heb phantom altijd mooie scooters gevonden vandaar dat ik daar ook een project mee ben begonnen, zoals je eerder in dit project heb kunne zien waren er veel aanpassingen aan het oginele frame gemaakt. Eventjes nog wat fotos uit grootmoeders laadje ![]() ![]() Dan was dan voorheen. Maar na van loop van tijd heb je het wel gezien met zo'n origineel frame, en je wil zelf wel een iets maken ( ik teminste). En dat heb ik dan ook gedaan, ben nu al een eind opgeschoten maar er moet nog veel gedraait geslast en geschuurd worden maar ik heb hem ongeveer in positie staan. Voor de achterveer moet nog een systeem gemaakt worden zodat hij onder de ophanging wordt bevestigd, staat nu erg plat vandaar dat het spanbandje daar ook hangt voor hem ingeveerd te houden. Maar dat wordt zekers nog gemaakt Zo nu dan maar de fotos ![]() De bandjes. ![]() Idee voor frame. ![]() Bussen voor mijn gelagerde blokophanging. ![]() En natuurlijk het frame. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ringetjes worden vervangen door allu busjes. ![]() ![]() ![]() UPDATE 26-3-2007 Ophanging voor NX is ook een start aangemaakt ![]() ![]() ![]() UPDATE 2-8-2007 Ben weer eens begonnen aan het zelfbouw project, zijn een aantal dingetjes veranderd t.o.v. de fotos van de vorige updates. Het complete systeem voor de ophanging is vervangen/ veranderd ivm met stabiliteit en stand van het blok. Tevens ben ik ook begonnen aan een voorvork die bij de rest past kwa ontwerk, moeten nog wat dingen voor gedraait worden zoals een alluminium stuurpen enz. Ten eerste een van mijn nieuwe aanwinsten ![]() Wat fotos van de voorvork ![]() Beetje onduidelijk. ![]() ![]() ![]() Compleet zonder afwerking en stuurpen. ![]() ![]() Frame compleet voor zover. ![]() ![]() Als weer iets is om te update zien jullie het vanzelf wel weer. Last edited by Exteem_Malaguti; 02-08-2007 at 19:01. Reason: update |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#13 (permalink) |
|
LC Viper in progress
|
oke ik dan met de eerste kritische noot?
(inderdaad allemaal erg origineel en mooi hoor!)1. Ik vraag me af of de constructie van je voorvork stevig is. Hoe het precies gefixt is is niet goed te zien. Heb je opgelet of je wielen nog in 1 lijn staan? 2. je scooter staat extreem hoog op zijn pootjes nu. Is het niet mogelijk om je gehele balhoofd iets omhoog te plaatsen? Verder... vooral zo doorgaan! Erg mooi ![]() |
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Matties
|
Quote:
1 Voorvork is orgineel!! 2 Wielen staan in een lijn, en als ik hem voor wil laten zakken hal ik me een ander veer. Last edited by Exteem_Malaguti; 12-08-2005 at 00:02. |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
Je had beter de voor-ophanging van een Italjet F-50/Dragster gepakt. Dan zie je die lelijke veer tenminste niet, en heb je ook alle ruimte voor je wiel.
Voor de rest een mooi begin. Stuk beter als dat simpele "alles MHR" gedoe. Dit is hoe een project hoort te zijn ![]() Hij staat overigens wel erg hoog op zn wielen. Ik zou er niet met 80 mee door de bocht gaan ![]() __________________ |
|
|