![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Full Gass Aerox #165
|
Met dank aan onze lasser: Wilco
![]() Is goed gelukt patrick!! Beter deze week ff je blok klaar!! en dan eens kijken wat die doet! ![]() Latra.. __________________ Last edited by mAruHk; 01-07-2007 at 16:39. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Update 04-07-07
Zo nu eens tijd voor een echte update!
Ik had van Stefan van MWS zijn XSH 2.0 wig en DD blok gekocht allebei overgens XSH getuned. Dit kwam gister binnen: XSH wig ![]() Stage6 kickstart pedaal ![]() TP Carterkap ![]() En vandaag dan eindelijk het laatste deel.. het blok ![]() Vers blokje ![]() Nodige tune werk ![]() Maar iemand moet het toch gedaan hebben vandaar: ![]() Gelijk daarna Jurjen gebeld of hij savonds wat te doen had en hij zei kom maar langs ![]() Dus Jurjen tikte de krukas en kwam hij met het geniale idee om de rest ook op te halen dus zo gezegd zo gedaan alles bij Jurjen en hier het resultaat ![]() ![]() ![]() ![]() Moet alleen nog iets opgepoetst worden maar Jurjen had natuurlijk weer een geniaal idee: ![]() Alles zit dus in elkaar en alleen de stuurpen moet nog aan gepast worden en dan kan de boel in elkaar. Ik doe het bewust eerst zonder te coaten e.d. zodat ik niet later de coating moet beschadigen als iets niet naar wens is! Volgende update hoop ik dus een lopende update? __________________ |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey Patrick!
![]() je liet net je update zien niet voor niks echt nice ik denk wel dat het goed komt met de sonic! als hij klaar is zette we ze is naast elkaar he de sonicjes ![]() en je moet eens wat meer werken op je werk in plaats van als maar op msn te zitte ![]() Veel succes nog veder! en laat je veranderingen even weten via msn he! __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Ja zeker, niet aan de grond te houden met een gegegokte afstelling alleen doordat ik de vlotter iets had verbogen dat lipje sluit hij nu te snel af en moet ik na paar keer gas geven stil staan zodat vlotterbak weer kan vol lopen. Alleen als ik hem naar beneden doe dat lipje dan loopt hij weer over. Nog even bekijken dus.
__________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Full Gass Aerox #165
|
FULL GASS FILMPJES(H)
Ze komen eraan.. zo ff op computer zetten en naar patrick passen!! hij host ze wel ff!! Is maar 1 filmpje, en wordt niet echt vol gas gereden door onze ēnerd, maarja, een kleine indruk van hoe het loopt!! eerst de koeling ff perfect, en accu opladen ![]() Latra __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
28-07-07
Er is intussen alweer heel wat spul binnen gekomen dus even een update
![]() Paddock & Wave schijf ![]() Dure versie m stuur, vooruitstaande clamp, boschwaterpomp, accu, velgrandje, accu lader, benzine kraan & filter, benzine tankje, kvs resevoir ![]() Ik wou toch liever een orginele uitlaat dus vandaar deze zgan c21 van Jordy ![]() ![]() En dan eindelijk de enige echte Keihin ![]() ![]() Met daar bij een aantal sproeiers ![]() ![]() En daarbij ook nog een e13 filter zoals je ziet op deze groeps foto ![]() Stuurdemper want hij zwabbert als een gek ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Update 17-08-07
Omdat genemuiden alweer volgende week is begon het toch te dringen en ben ik weer verder gegaan met de sonic.
Heb het frame nu tijdelijk zwart gespoten met de hand voor het geval er dingen niet naar mijn zin zijn, hij word uiteraard later gewoon gecoat. De velgen zijn inmiddels al wel naar de coater ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je kan zien heb ik de NRG rempompen gemonteerd, stuurdemper, veerloze ophanging gemaakt, ophanging voor de radiateur en een nieuwe accu plek. De veerloze ophanging is overgens tijdelijk van alu gemaakt moet nog wat stevigers voor komen! Nu is het wachten op een wave schijfje voor, de velgen, remkabel en de remleidingen. Donderdag 23 augustus ga ik banken bij Karsemeijer ![]() Lataa ![]() __________________ Last edited by PuttenSR; 18-08-2007 at 00:27. |
|
|
|