![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) | |
|
DANNY
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Update 13-01-08
Zo
Eindelijk weer een update. Ik heb zeker niet stil gezeten maar had nooit zin om te updaten!Ik heb nog wel een aantal fotos van spullen die ik heb gekocht. Dit is lang niet alles maar heb geen zin om uit te zoeken wat er nou wel of niet in staat Vandaar dat je soms mischien dingen op fotos ziet die niet apart benoemd zijn!AIM teller ![]() Fox bodyprotector ![]() Snelgas ![]() Maar gisteren ben ik 12 uur lang met Jorrit, Arthur en Kevin bezig geweest met Jorrit's en mijn sonic! Met als resultaat ![]() ![]() Verschil shopje met hoe hij eerst was (kwa hoogte & lengte) ![]() En Arthur onze flexkoning in actie ![]() ![]() Kortom: Vaste ophanging wat ik al heel lang wou! Ongeveer 10 cm verlengd, en 8 cm verlaagd Ook heb ik mijn voorvorkpoten tegen het kroonstuk aan gezet zodat hij nog lager is! Nu past die lompe ML50 band niet meer maar hiervoor komt ook een Deestone bandje. Want ik heb alles aangepast met een deestone band erop en daarmee is hij toch zo 8 cm lager oid!Nu nog nieuwe onderlangse ophanginglassen en dan is het frame wel klaar dacht ik zo ![]() Ook is mijn 7t inmiddels al bij Marco en hij denkt dat hij aankomende maandag (morgen dus) klaar is Ook gaat van de week mijn Keihin naar Rick Karsemeijer voor een kelkje.En uiteraard nog bedankt NST crew! __________________ Last edited by PuttenSR; 13-01-2008 at 20:34. |
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
word wel wat patrick
![]() ik zou alleen ook voor een ander zadel gaan. leg deze maar eens op de weegschaal ![]() Quote:
de karsemeijers en michael wehrmann hadden dat vorig jaar al.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
@ Iedereen: Danku
![]() Over het gewicht van het zadel, alleen de rand van het plastic is er nog maar, de rest is weg gehaald want daar zit mn tankje! Het foam is ook grotendeels weg dus zo zwaar is hij niet en hij blijft er lekker op ![]() ![]() ![]() ![]() Mailtje van Marco gehad, 7T ligt klaar! __________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Full Gass Aerox #165
|
Tunneerrr!!
![]() Wat is 't frampje mooi, heb er net nog ff bij staan kijken.. Die gekke kamikazepiloot kan wel flexen alsk me rox framepje net zag en volgens mij is dat op de Foto ook niet jouw frame![]() Maarja, kost wel weer een geownde flex vorige week al de boormachine, wordt paps weer blij van![]() Maaruhh, morgenavond maar weer verder, en 't gaat nu zeer snel hoop ik ![]() Op naar die 25 patje ![]() Lataa __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
zal nog is helpen... grrr __________________ |
|
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
Jij hebt ook goed je werk gedaan hoor ![]() @ Delano; zal me best doen voor je kapjes en heb ook zeker zin in 13e ![]() @ Mark; Nu jouwe nog ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
Rock IT! BoreBitchin
|
Net werk gasten
,, jammer dak het resultaat nog niet in het echt kon zien want jullie waren al weer door naar home , maarja volgende week ga ik me laatste dingen sochtends aan me frame lassen en doen met adje, zie jullie frampjes snel ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
Hij word nog lager want ik heb zojuist een super idee gekregen voor mijn voorkant Waarmee het gewicht van mijn voorvork ook een stuk daald!Het vest koste 89 euro excl verzenden @ Fenris; Komt goed ben ook wel benieuwd naar jou frame ![]() __________________ |
|
|
|
|