![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#124 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
![]() En dat gedeelte van het zadel rust geen eens meer op het frame dus ik kon er daar al niet op zitten. Ik zit helemaal voorop de punt dus ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Full Gass Aerox #165
|
Quote:
Dat is godver wel mijn jas.. ![]() Maar bied maar jongens, ik heb net een paar foto's gemaakt van een doek/jas/dekenloze voovork, dus de Foto's gaan naar de hoogste bieder ![]() Lataa PS: Hijs nu echt überlicht.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Quote:
![]() Maar ik geef patrickmans al een half krat heineken op meppel, dus ik verdien een foto ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Update 18-01-08
Vandaag pakketje binnen gekregen van Marco (XSH)
Daarin zaten onze cilinders waaronder dus ook mijne![]() Hij ziet er erg vet uit maarja genoeg gelult, fotos! ![]() XSH Logo die je wel vaker tegen komt op mn blok ![]() ![]() Binnenkant cilinder ![]() Foto in mn flens ![]() Mn HGS flens ![]() XSH Getuned Pret Pakket Speed 06 7T XSH wig 2.0 Spruitstuk DD Carters Nou mn sonic nog afbouwen (ongecoat nog), kijken of alles bevalt en dan alles naar de coater toe en dan maar eens gaan banken bij Karsmeijer ![]() __________________ Last edited by PuttenSR; 18-01-2008 at 23:40. |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
Maar thnx anyway __________________ |
|
|
|
|
|
|
#145 (permalink) |
|
SBO 08 #164
|
Lezen slet
Er staat zo snel mogelijke tijden rijden niet de snelste rijder worden ![]() Maar je moet nog ff contact opnemen met Jorrit over die kappen want ik mocht ze nog niet opsturen. Spreek me anders maar ff aan op msn dan leg ik het uit __________________ |
|
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
Rock IT! BoreBitchin
|
Patrickkk conjo
nice pics van je cilinder! Ubergeil, die had ik nog niet gezien ookal staan ze er aardig tijd op whaha, zoveel benk dus op ut forum..en ben je al opgeschoten met opbouwen? tunnerd,, ga jij volgende week ook je frame van de muur afhalen bij mark,, ff dat stof eraf blazen en laten coaten ? doen we alles samen in 1 keer togg , arthur is zo lieff om naar putten te rijden dus kan het eindelijk weg,, maare nou wel kijken tot hoelaat ze open zijn op zaterdag zodat ik niet weer voor dichte deur sta waaaa , spreek je snel kerel !__________________ |