![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Need tuning? PM!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Registered User
|
Vers ding, maar als je ander blokt neemt wil ik mijn blok wel weer terug kopen. Snap eigenlijk zowiezo niet waarom je over een ander blok na denkt als je zo'n vers blok hebt waar je nog alle kanten mee uit kan, omdat JD tuning of what ever dat zegt.
Succes met afbouwen erg vers idee die voorbremsen. __________________ |
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
@Kevin P Nee, voorkap en binnenkap zijn nog 100% orgineel. Maar dat word waarschijnlijk nog wel gedaan.
@sbo#159 haha, hou inderdaad maar oogje in het zeil. Dalijk zie ik opeens mijn sonic op een afrag filmpje ![]() @Tom.#86 Staat byna onderaan me project (eerste post)@Don Ik ga daar wel vanuit ja ![]() @DG. Inderdaad! Moet minimaal de scootin' halen haha. @Big B Nrg Nee, nog niet. Maar volgens de voride eigenaar was het 21+ ![]() @ ThaZippa Andere blok is pas een toekomst verhaal, ik ga eerst kijken wat ik MAXimaal uit dit blok kan persen Jouw ex-blokje is ook heel erg vers hoor, dat zeg ik niet ![]() @ heikoos2004 regelen we wel via PM Maar toch bedankt dat je me stoer vind ![]() @De Rest Nogmaals bedankt voor de erg leuke en toffe reacties! ![]() Ik ga echt me best doen om er een oogverblindend ding van te maken, zowel optisch als motorisch ![]() __________________ |
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Rapido In Progress..
|
Score weet ik niet, wat dit blokje scoorde, maar t liep iig super hard.. weet verder niet of er iets mee gebeurt is nadat jij die cilinder hebt gekregen + blok?
Verder echt nice projectje zo volgde t al btje in las/draai topic, iig very nice!grtz |
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
@ Weksel Mwah, het zag er gewoon niet vers uit. Wist ik veel op dat moment haha. Maar hopelijk dat er toch nog een leuke score uit wil rollen, met 20+ ben ik al blij
![]() @ Titus laten we het hopen ![]() @robinsr50 Thanks, heb ook een groot deel aan jouw te danken! Binnenkort heb ik weer je hulp nodig hihi ![]() @ Frank Thanks man! Ik denk dat het na 22 Juni in een rap-tempo zal worden opgebouwd en dan kijken of het wil vlammen ![]() @ De Rest Bedankt voor de reacties ![]() __________________ |
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Onderdelen zien er goed uit, vooral je vork natuurlijk.
Zag gisteren nog een Rox met een kopie van jou achterkap ofzo ![]() ff edit zonder nieuwe post te maken; de rox achterkap stond in de spuitplamuur __________________ Last edited by Anne; 06-06-2008 at 12:15. |
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
.
|
wes:d
bedankt voor het biertje en gebruik van je toilet haha je spicy girly sonic komt goed hij heeft de hele weg lief achter me gestaan dus ![]() btw de fotos van arthur en mij kan je die ff op de cd ofzo zetten en op zotermeer ff meenemen?ik kan ze niet opslaan spreek je daar! lata __________________ |
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Heiko.. ? Moest dat niet via pm?
Quote:
***pronk-edit*** : Dit soort dingen moeten inderdaad over de PM. Heiko ik snap de frustratie, maar het is niet de bedoeling dat dit soort ding hier worden gepost zoals John al aangaf Pronk __________________ Last edited by Pronk; 09-06-2008 at 12:49. |
|
|
|
|
|
#58 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
@ Weksel, Berre#10, Don & Patje De cilinder was dus echt bagger getuned en afgewerkt. De timing klopte voor geen meter en de uitlaatpoort was / is zo scheef als ik weet niet wat. Ook zoals Don al zei, De cilinder liep totaal niet symmetrisch. Maar Jim van JD Tuning zegt dat het redelijk makkelijk te verhelpen is maar of het een top prestatie gaat geven is een 2e. Maar heb laatst gezien dat PK's niet super veel zeggen van over hoe het op de baan rijd.
Maar we zien het tegen de tijd wel als het rijd en op de testbank staat ![]() @ sbo#159 haha! Je hebt heel me wc-bril onder gepist! Ben wel benieuwd hoe mijn Spice Girl Sonic word Kan niet wachten igg.Ik zet alle foto's wel op een schijf en kunnen jullie zelf gewoon kiezen en kijken wat jullie willen ![]() @ orange max Komt helemaal goed d0eshi ![]() @ Tiffe Staat op de eerste page in een Quote venster ![]() @ Pronk en Maarten Thanx ![]() __________________ |
|
|