![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
HD Powered
|
sprintrox:thx!
Fonz nrg:Niet teveel zuipen in de uitspanning heh, ga je zo slap van lullen haha! ![]() SSR Izimo:Oke dan ben benieuwd! Blijven dr iig nog mooie scooters in de scene ![]() Hans:Je zegt t zelf al, gaat goed komen spreek je.KevinP:Ja zou eventueel wel leuk zijn als dr vermogen uitkwam. Maak me dr verder weinig zorgen over Jij ook suc6 met je sonic.dragsterlover:Thx voor je post, sprintje kunnen we ongetwijfeld doen ![]() Snappie: Zou wel erg zijn als ik elke zaterdagavond in de garage zit Rondje barendrecht doen we wel, hoeveel? Heb toch een bereik van 50 km ofso met die std tank ![]() Plantje: zo goed? Sae = Sae. Het lag aan de manier van banken. En hou alsjeblieft op met dat gejank over vermogen. NERGENS in mijn beginpost staat iets over vermogen. Als je het beter denkt te weten start je maar ergens een topic over tovami's oid. ![]() edit:dinya dr grafiek om verwarring te voorkomen. Ging even om het feit dat het een hdblok was/is en dat dit ermee gescoord is. __________________ Last edited by 491-boy; 24-11-2007 at 22:17. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#33 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
bekent grafiekje...... :S |
|
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Lageweg Tuning
|
Als je begint met meten bij een wat hogere snelheid dan geeft ie meestal een half tot een heel pk meer dan wanneer je meet vanuit stilstand.
Maakt verder niet uit natuurlijk; hij geeft het wel De hardcore sprinter hier weet ook wel dat je het tegenwoordig met alleen een mooie grafiek niet red. Maar het is wel een goed begin ![]() Zie jullie misschien wel @ Jub. Kijken of je harder gaat dan mijn Rally hok ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
PK's aan Tijden hechten werkt in mijn ogen niet .. ![]() En die 24,8 of 1 met 23.5 of weet ik het welke met een te hoge score gaf op meeting zoetermeer maar 21.5 op de bank van Fred Motoren.. Niet veel bijzonders in mijn ogen.. maar goed als het maar hard loopt ![]() Ontopic: Mooi sonicje zal ongetwijfeld hard knallen suc6 nog ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
EMBY ft RST #196
|
Haha jah dat is een maat van me we hebben nu beide een aangeschafd. Ik dacht al die sonic komt me wel bekend voor.
Maar veel succes nog met je nieuwe sonic we meeten elkaar wel een keer, we moeten weer verderwerken .Groetjes Fouad __________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
HD Powered
|
Zit ik lekker aan me eerste chocoladeletter van het jaar te knabbelen, is iedereen weer aan het janken. Jongens denk een beetje aan de kerstgedachte
Over de decembermaand gesproken, de sint is weer in het land! En zo ook hier in barendrecht. Dus ik van de week braaf me schoentje gezet, netjes mn liedjes gezongen, en vooral heel zoet geweest. (A) Krijg ik dit in mn schoen :S![]() en ik had nog zo om een nieuwe knuffelbeer gevraagd? naja deze had ik toevallig ook nodig ![]() ![]() ![]() malossi tandjes rf van 8,2 moet nog ff geperst worden.![]() En nog wat oude rommel wat ik van vorig jaar overhad, is toch spul wat amper slijt, of amper versleten is. ![]() Mn carters liggen overigens nog steeds bij ddl, die hebben sinds van de week ook kotterapperatuur, dus dat word ook gelijk gedaan ![]() __________________ |
|
|
|