![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#65 (permalink) | |
|
100% HD-Tuning
|
Quote:
jij bent de enigste die een kamikaze piloot word haha!Nette foto van je speedje tho ![]() Wanneer krijg je die spullen van de coater is terug ? mzl __________________ |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
HD Powered
|
Zowww, tijdje geen update geweest, terwijl er eigenlijk toch nog best wat is uitgevoerd ondanks alle "feest" dagen.
Motorisch heb ik van krosje van het forum hier polini 17-40 vertanding over kunnen nemen waarmee ik op een rf van 8,76 kom. (met de malossi's 8,2). Enige nadeel is dat ik dan primair standaard moet houden en die dus schuine tanden hebben, dus iets meer weerstand. In eerste instantie zal er dus met de malossi vertanding gereden worden, vind ik het onderin niet hard genoeg beuken, gaan de polini's erin. Ook heb ik een gloednieuwe overrange set aangeschaft aangezien dat nog wel eens wil schelen in vermogen en lijn. Heb ik verder geen foto's van aangezien jullie allemaal wel weten hoe dat eruit ziet ![]() Buiten deze onzin heb ik ook nog eens me spulletjes terug van electrocoat na 4 weekjes . Duurt fftjes maar dan heb je ook wat. Direct aan de slag gegaan, en toen zag de garage er op een gegeven moment zo uit ![]() een aardige teringzooi dus. Vervolgens hangt je paps dit soort briefjes op ![]() oftewel ruim je *****zooi op anders flikker ik het weg ![]() de mensen die vaker in mijn garage komen herkennen het briefje wel ![]() Maargoed ontopic, het frampje, velgies en me remklahw ![]() ![]() "helmbak" aangepast, met daarin beunvriend jan. ![]() close up fournales ![]() Vers gecoate velgen met verse bandjes en braking schijfje ![]() ![]() ![]() ![]() remklauw. ![]() De achterkap waar ik inmiddels aan begonnen ben met schuren, blijft een hoerenwerkje ![]() ![]() Duzzzz dat was hem weer. Het blokje ligt voorlopig nog ff uitelkaar omdat eerst een aantal dingen op een ander blok worden getest. Tussen nu en een maand zal het blok wel klaar zijn voor de bank. Ook moet ik nog een hele hoop rommel aanschaffen zoals remblokken/zuigers, gaskabeltje, nieuw temptellertje etc. joewwwww __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
HD Powered
|
iedereen bedankt voor de reacties! Er zit geen slick op omdat ik dit bandje bij me zwarte set sonic velgen kreeg. De bedoeling is ook echt om de sonic zo vers en netjes mogelijk op te bouwen. Binnenkort wel een update over een rijdend geheel, enkel nog niet met mijn blokkie. Frampje zal waarschijnlijk de komende maanden als banksletje gaan fungeren
.__________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
HD Powered
|
vandaag ff me remklauw gepimpt met nieuwe remzuigers, remblokken en borgpin. Ook direct ff op druk gepompt en me voorvelg erin gehangen.
@ jorrit:biats, hier een foteaux met rims het blok moet je dr maar ff zelf onder fantaseren@fouad:bedankt voor je berichtje. @jordy:Je begrijpt mn manier van denken ![]() VERSSSSS ![]() ![]() ![]() overzichtje op t moment ![]() ![]() binnenkort vast wel weer meer ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
HD Powered
|
Zow! Aardige tijd al niet meer geupdate, ook vrij logisch aangezien er weinig is gebeurd eigenlijk.
Ik moest nog de nodige veiligheidsspullentjens aanschaffen dus die heb ik gekregen voor mijn verjaardag, inclusief een nieuwe Shark helm. Ra-ra-ra wat zit daar in? ![]() Juistem, verse Shark S650 helm van 1600 gram. ![]() Inclusief een mooi spiegelvisier. ![]() Ook had ik natuurlijk een body protector of motorjas nodig met schouder en elleboog protectie. Ik heb in mijn geval gekozen voor een motorjas aangezien deze mij wat steviger lijkt als je een flinke schuiver maakt over asfalt. Bovendien is een motorjas wat makkelijker in gebruik mocht ik ooit eens gaan motorrijden. Het is dus een model van Dainese geworden, lekker simpel en zit lekker .![]() Zit een uitneembare rugprotector in met niergordel. ![]() ![]() Verder bleek dus dat m'n vorige frame krom bleek te zijn, terwijl ik hem net voor 45 E had laten poedercoaten, jammer maar helaas. De week erop ben ik direct een ander frame gaan halen, deze ga ik niet meer laten coaten ivm tijd tekort en het budget. Heb het frampje al redelijk ontdaan van zijn lak, ik moet nog ff de roest er vanaf halen en dan komt er gewoon een laagje hammerite overheen. ![]() Ook heb ik mijn 325MM fournales omgeruilt voor een 295MM model, hiermee kom ik exact op de orginele wielbasis + dat het wat fijner is ivm wheelies ipv een langere veer. ![]() Me carterkap trouwens ook fftjes gepolijst, niet megastrak gedaan maar mooi genoeg voor mijn doen. ![]() ![]() En dat was hem wel weer zo'n beetje. M'n frame wat al helemaal inelkaar staat en krom is staat op het moment nog steeds op de bank als test-frame-slet voor andere hd-blokkies. Hoop tussen nu en 2 weken het zaakje lopend te hebben . Jullie horen het nog wel van me.__________________ |
|
|
|