![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) |
|
HD Powered
|
Jaman, anders had ik die sonic wel een stuk lichter gemaakt
. Dernet nog ff me reserve cilinde eraf getrokken. ik mis nu 1 a 2 mm nicasil boven me uitlaatpoort. Hopen dattie kloosterzande uithoud dan vind ik t best. Powerseal is niet zo snel.__________________ |
|
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
HD Powered
|
Kloosterzande
Tja, na zoetermeer vond ik dat t maar eens tijd werd voor een andere kappenset. Zo gezegd zo gedaan. "Effe" naar zwolle heen en weer gereden om de kappenset van Thazippa over te nemen voor een zeer mooi prijsje . Toen ben ik me scooter weer opnieuw op straat gaan afstellen aangezien ik geen vervoer/zin had om te banken, en hij toch al best reed op zoetermeer Ding nog maar eens wat rijker gezet(aangezien deze cilinder op sterven na dood is) voor de zekerheid en goed op rollen gezet en klaar. Kappensetje gemonteerd en naar kloosterzande gegaan. Direct ingeschreven gekeurd etc. Het eerste sprintje voelde ik eigenlijk al dat die langzamer aanvoelde dan eerst, en dat klopte 7.85 stond er genoteerd. Toen maar oude afstelling van zoetermeer erin gegooid, naja dat werkte helemaal niet. Een tijd van 8.35 was het resultaat. Pff toen baalde ik wel eventjes, als je weet dat t een stuk sneller kan. Dus toen maar gewoon toch een wat kleinere sproeier erin gegooid en pouliestand veranderd. Gaan rijden en hoppa, eerste run gelijk een wheely en voor mijn gevoel stuk harder doorlopen(tijd weet ik niet meer). Aangezien ik er nu wel beetje vertrouwen in de sonic had ging ik een sprintje tegen tim thijsse doen. We kwamen allebij erg hard weg en ik reed een tijd van 7.53 en hij 7.55 wat direct de snelste dagtijd was! Daarna nog een paar sprintjes getrokken om er zeker van te zijn dat ik de sonic onder controle zou houden in de finales.Finale runs, 1e run weer tegen barry, net als zoetermeer. In de kwartfinale gelijk weer een verbetering van mn dagtijd, namelijk 7.49. Toen de halve finale(3 evo zips vs 1 speed sonic ) tegen tim, was weer een tering spannende run, ging heel erg gelijk op en uiteindelijk won ik met 0.04 sec verschil ofso. Maargoed omdat we allebij de snelste tijd hadden moesten we WEER tegen elkaar! Aangezien onze scoots wel aan elkaar gewaagd moest ik dus een goede start maken. En jahoor onze scoots gingen weer exact gelijk op vanaf de start tot de finish. Aan het eind van de baan, hadden we beiden geen idee wie er gewonnen had. Maar tim werd gebeld en hij was dus 2e en ik 1e . Met jawel 0.01 sec verschil, 7.54 en 7.55 oid. Daar was ik natuurlijk wel erg blij mee, als je je bedenkt dat ik aan het begin van de dag 7.85 en 8.35 reed.Podium pic, met een ietwat vage smoel ![]() ![]() kwartfinale vs barry ![]() (halve?)Finale vs tim ![]() en nog een nice burn pic ![]() Voor degenen die denken wat is de std klasse traag, tsja 143 kg en dikke wind tegen met orginele rijhoogte doet niet goed voor je tijden ![]() Iedereen bedankt voor de pics, hulp, sbo crew etc! Was weer een toffe dag. Plannen voor Hengelo: -Zwart gecoate velgen -binnenkappen matzwart -M'n eigen cilinder er weer opzetten en misschien toch ff banken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | ||
|
HD Powered
|
Quote:
. Jammer dat t totaalgewicht net 10 kg teveel is. Op hengelo boeken we m weer! Bedankt heeQuote:
![]() ![]() Spreek je lataa __________________ |
||
|
|
|
|
|
#142 (permalink) | |||||
|
HD Powered
|
Quote:
!? Suc6 met de sonic beter onder controle te krijgen, spreek je! Quote:
Nee shirt krijg je niet, word toch in de fik gestoken oid ![]() Kheb nog een setje liggen Kwil toch ff kijken hoe t staat ![]() Quote:
Shit moet ik weer met me mina tegen al die zippies! Fijna vakantie anyway ![]() Quote:
Foto's moet je maar ff sturen! Is altijd wel vet. ![]() Quote:
Mja alleen met bumpervers worden ze ook niet van grijs opeens zwart ![]() __________________ |
|||||
|
|
|