![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#153 (permalink) |
|
HD Powered
|
Hengelo
Goed, ik had dus weer mn eigen cilinder terug. Ding af laten werken door hans en gemonteerd. Vervolgens nog even kort op de bank geweest om rollen en ontsteking goed te zetten. Kwam wel een redelijke score uit opzich gezien de korte tijd en een aantal verbeterpunten. Cilinder moet nog even goed inslijten en rollen kon nog wel wat mee gespeeld worden. Aangezien ik verder geen tijd had om te testen, de sonic zo meegenomen naar hengelo. Dus aangekomen, ingeschreven gekeurd etc. Sonic voelde onderin wel gewoon erg fel aan, harde klappen als je gas gaf, maar op 150 meter was dat toch ff anders. 1e run voelde al direct aardig traag aan, 7.87 was die tijd geloof ik. Daarna nog een keer gereden, en dat was ergens rond de 8 sec. Nja me aim gaf toeren aan rond de 14.2 - 14.3. Terwijl die op de bank, kloosterzande en zoetermeer meestal rond de 14.7 draaide, soms tegen de 15 zelfs. Dan denk je lichtere rollen Niet dus, bleef 14.2 draaien. Toen maar rotor weer op de oude vertrouwde 4.5mm stand gezet. Haalde ook niets uit bleek in de finales want ik reed 7.85 en ding bleef als een toerenbegrenzer hangen op 14.3 en viel dan weer terug naar 14.2. Dus baalde uiteindelijk wel aardig. Uiteindelijk iets van 5e of 6e geworden ofso in de finales. Kampioenschap kan ik inmiddels ook wel op me buik schrijven, ben tijdens nijmegen namelijk op vakantie Voor Meppel dus maar eens het probleem gaan zoeken en er eens de tijd voor nemen om hem goed af te stellen. Ding moet zeker harder kunnen Mocht ik een beetje chagerijnig zijn geweest, te weinig slaap, klote scooter en hitte werd ik een beetje gek van ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#156 (permalink) | ||
|
HD Powered
|
Quote:
Quote:
Spreek je wel weer denks. maazzoool__________________ |
||
|
|
|
|
|
#158 (permalink) | |
|
HD Powered
|
Quote:
Maar heb gelukkig me probleem al gevonden, CDI is waarschijnlijk aardig dood. Gisteren ff door de buurt gecrossed met een andere cdi en draaide nu gewoon tegen de 14.9 Sprintje moeten we maar eens doen, word alleen wel pas Meppel.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#160 (permalink) | |
|
HD Powered
|
Quote:
![]() Klote 2takt brommahs. Kga morgenochtend even banken, en die cdi unit nog maar eens testen voor de zekerheid. Heb nu na hengelo al paar x gereden met hoge temperaturen maar ding loopt echt 10x beter dan met die andere cdi.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#161 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
heb ik ook niet gedaan in hengelo.Gewoon uit de garage trekken en gassen met die handel. mits een beetje geluk ... loopt het net goed. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#162 (permalink) |
|
HD Powered
|
Nijmegen & Meppel
Nijmegen was ik op vakantie, dus valt vrij weinig over te vertellen. Sonic was wel aanwezig maar is enkel gebruikt voor wat onderdelen. Meppel Nou ik was vrijdag teruggekomen van vakantie, ding bij hans opgehaald, want daar stond die nog sinds Nijmegen. Ding naar huis toe gereden en voelde wel goed aan opzich. Zaterdag bij tomas k blijven pitten en echt iets van 2 uur geslapen. Op meppel aangekomen gekeurd etc, en toen maar eens een eerste run neergezet, wat iets van 7.87 was met 0.2 reactie. Maar voor mijn gevoel wel met redelijk wat wheelspin. Toen weer gereden en ongeveer dezelfde tijd, maar weer met ietsjes wheelspin. Daarna een run geprobeerd met net ff wat andere zithouding, en toen werd het een 7.39 Lang niet gek dus. Daarna nog 1x verbeterd met 7.37. De run erna ging alleen wat minder goed, halverwege de baan braken me poulies uitelkaar op de lasnaad Ik stresse want t was al 3 uur terwijl ik toch de snelste dagtijd had staan. Ongeveer de halve meeting afgestruind om aan poulies te komen, en uiteindelijk mocht ik ze lenen van LIEVE PATRICK! Ding weer inelkaar gebeund met een nieuwe snaar van kevin want die van mij zat ook al aardig onder de 17mm en nog ff snel een tijd neergezet van 7.55 met 0.19 reactie ofso. Ik vond t allang weer prima dat die reed ![]() Toen de finales, 1e run tegen barry, zoals wel vaker in de finales Zette ik een tijd neer van 7.40 met 0.16 reactie, icm een mooie wheelie ![]() ![]() Nja zo ging t dus ongeveer elke finale run. Daarna tegen tomas kosten 7.46 gereden met 0.18 reactie geloof ik. Aangezien thijssen een wheelie had en dus kuttijd en tomas kosten zn apparaat ook niet echt wilde moest ik dus in de finales tegen bart turck. Wat uiteindelijk toch wel een erg snelle run bleek te zijn! Kwam goed weg met een kleine wheelie en reed een tijd van 7.29 met 0.06 reactie, 7.23 zonder reactie dus! Bart reed 7.60 dus ik ben weer een beker rijker, en weer een nieuw record in de std klasse Ben benieuwd wat t zou rijden onder een scooter70 of scooterspecial frame. Blok rijd redelijk constant 7.2 zonder reactie icm 142kg Maargoed, meppel was voor mij uiteindelijk een topmeeting!![]() Mede mogelijk gemaakt door: patrick zn poulies ![]() kevin en tomas voor vervoer nunspeed boys handschoenen en hans drent als mental coach ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#163 (permalink) |
|
Cakie bakken?
|
7.29
Ik moest echt 3x kijken om het te geloven!! Zieke tijd hoor ![]() Beter dat het bij jou deze keer goed ging Bij mij helaas wat minder, maar hopelijk voor Eindhoven opgelost.Nogmaals proficiat en tot de 14de!! __________________ Last edited by Wallie; 02-09-2008 at 18:13. |
|
|
|
|
|
#169 (permalink) | |||
|
HD Powered
|
Quote:
![]() Bedankt, en jij ook weer gefeliciteerd, niet te hard inlopen op kevin he ![]() Nja ik was dus wel ff mooi 1 kg lichter op de sbo weegschaal Maar dat zal meer door het vele zuipen en het weinige eten komen Waar was jij dan met je snoep-appel-zip? hoooiQuote:
Lekker bezig, spreek je gozer!Quote:
Chersonissos schijnt dus heel erg tof te zijn ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#170 (permalink) | |
|
Cakie bakken?
|
Quote:
van 13aug tot 21 dus, helaaschhhhh ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#171 (permalink) | |
|
100% HD-Tuning
|
Quote:
haha__________________ |
|
|
|
|
|
|
#172 (permalink) |
|
HD Powered
|
Mocht je dan toevallig een bepaalde scootersprint hebben, je kunt daar dus ook heel erg leuk scooters huren! Firefox, jog r, runner, zipjes van alles! Gaan gemiddeld dus wel een goeie 80 op de teller he!
Maargoed, genoeg loos geblaat. Sonic ligt weer een beetje uitelkaar omdat er geen poulies in het blok zitten. Voorderest laat ik m lekker staan zoals die nu is. Ns kijken of eindhoven sneller kan met dat lekkere asfalt en misschien wat minder wind. ![]() __________________ |
|
|
|