![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Hemelaar's Twins Tuned sprintfox
Woonplaats: Zwanenburg Leeftijd: 18 jaar Project: Rode peugeot fox vandaar dat ik het begin van mijn project in grote lijnen vertel. Zo zag me fox er na wat aanpassingen en de spuiterij uit: ![]() Erg standaard. Na veel aanpassingen zag me fox er na een jaar zo uit: ![]() Achterkantje: ![]() Ophoogblokje 5 centimeter kentekeplaat op carter geel/zwarte handvaten progrip geel/zwarte hevelgrip geel/zwart leer bekleed zadel kickstart chroom traanplaat fox was eerst rood en is zwart metallic gespoten eerst velgen zilver gespoten nu zwart metallic carter zilver tankdop met sleutel Dikkere banden opgezet Buzetti zij standaard Wit Achterlicht met rode lampjes Digiteller stuur ingekort gele stripping om rand velg LED'tjes in koplamp Streetfighter voorkapje Voorspatbord verwijderd Racegaas in koplamp Racegaas in koelkap Sportstuurtje TNT Stuurklemmen puch contact slot bij me veer Demper gepolijst Motorisch was de fox bijna standaard ''Setup'': - Yasuni R - Gianelli Sp ... Schandelijk. Je ziet wel dat er nog veel moest gebeuren. Chrome EBR voorvork erop. Zitje in de grondverf, moest nog gespoten worden. ![]() Zitje gespoten, gelijk wat foto's laten maken. Het zijn d'r erg veel daarom heb ik er nu maar twee erop gezet. ![]() ![]() In de tussentijd nog het één en ander ontvangen: - M-stuur - Malossi Multivar ![]() ![]() Suframe nog verlengd! ![]() ![]() 2 x verse Michelin banden : ![]() SSP kickstart: ![]() Laatste foto van de fox in beun status. En nog een foto van alle spullen die klaar zijn voor de spuiter! ![]() ![]() Spullen terug van de spuiter, ontzettend mooi geworden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan ga je het bouwpakketje in elkaar zetten: ![]() Me supermooie velgen met nieuwe bandjes eromheen: ![]() In de zon een paar foto's genomen: ![]() ![]() Nee, optisch is m'n fox nog niet helemaal af , daarom heb ik een dikke schijfrem gekocht en een Beta remsysteem(wat ik al iets langer in huis heb liggen) : - Stage 6 Monster Disc 280MM edelstaal ![]() - Stage 6 Monster Disc 280MM + Bracket & 2 Imbus Montageboutjes ![]() - 't zooitje + gepolijste rempot incl. rempotdeksel en remsysteem ![]() Heb m'n Hebo handvaten ontvangen: ![]() Kill-switch: ![]() Jaja, de schijf zit op m'n velg. Het is echt super mooi gemaakt/gedaan (adapter): ![]() Remklauw terug van de spuiter + nieuwe boutjes + nieuwe remblokjes: ![]() Foto's laatte maken, hier enkele voorbeelden: ![]() ![]() ![]() Blok laten stralen, inclussief carterkap + remklauw: ![]() ![]() ![]() ![]() Bij een schoon blok horen nieuwe lagers, bouten en nieuwe c4 krukaslagers: ![]() Hpi '06/'07 onsteking binnen: ![]() Carburateur, membraam, luchtfilter en snelgas binnen - Mikuni 24mm Vlakschuif. - Malossi vl9. - Twin air 45 mm. - Tommaselli snelgas. ![]() Tommaselli snelgas haaksmodel, gelijk hebo handvat erop gedaan ![]() Complete inlaat: - Mikuni 24 mm vlakschuif. - 24 mm recht spruitstuk getuned. - Malossi vl9 membraam. - Twin Air filter + Carterkappen bewerkt en staan in de grondverf. ![]() ![]() ![]() ![]() Paar nieuwe dingen gekocht : -Malossi v-snaar -Yasuni c16 -benzineslang Yasuni: ![]() ![]() V-snaar & benzineslang: ![]() Vandaag m'n pakje van Twins ontvangen!! Daarin zat onderandere: .............een polini doos ![]() Inhoud, DE Twins tuned LC Polini w-poort! ![]() ![]() De door Twins getunede carters incl. cilinder. ![]() ![]() Ook heb ik een DMP race krukas ontvangen + universele gaskabel. ![]() Bij de LC cilinder hoort natuurlijk een koelsysteem. ![]() M'n Twins blokje in elkaar gezet en de zon schijnt dus gelijk mooie foto's gemaakt![/center] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo, paar dingen ontvangen en sprinter is bijna gereed! Binnenkort mooie updates.[/center] -Stage 6 Paddock -Stage 6 Maatbeker 2x -Stage 6 Temp/toeren teller -NGK Racebougie -NGK Racebougiekabel ![]() ![]() ![]() Uitlaat: Yasuni c16 Krukas: Dmp race Carburateur: Mikuni 24mm vlakschuif Luchtfilter: Twin Air Vario: Malossi Multivar Koppeling: Stage 6 racing Membraan: Malossi VL9 Carters: Twins Tuned Poulies: MHR Koppelingshuis: Stage 6 wingbell V-snaar:Malossi Special Belt Spruitstuk: 24mm spruitstuk tuned Ontsteking: HPI '06/'07 Lagers: C4 SKF Last edited by hemelaar; 24-05-2008 at 09:24. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Registered User
|
Bedankt voor je reactie, maar de reactie van Wieger is juist.
En zowieso lukt het niet om met een peugeot fox blok te winnen van een mina of piaggo blok Quote:
Quote:
Quote:
bedankt voor je reactie!Bedankt voor jullie reactie's !Quote:
![]() Quote:
![]() Last edited by hemelaar; 24-05-2008 at 13:59. |
|||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Ziet er strak uit gozer, echt mooi om te zien dat mensen zelfs van dit soort brommertjes piekfijn werk kunnen maken! Erg mooi !__________________ |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Cakie bakken?
|
Quote:
Dus gewoon een straatsjeezer neem ik aan __________________ |