![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (10) | Thread Tools |
|
|
#37 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Verder thanks iedereen __________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Banned
|
Ziet er leuk uit, verlengde staat um erg goed. Voorkant omlaag en je subframe even opnieuw (laten) lassen. Ik zou niet gaan sprinten met een subframe dat met tywraps aan elkaar hangt.
![]() Ik zou alleen je veerophanging verplaatsen. Je veer staat érg schuin nu en kan de krachten die er opkomen tijdens een sprint niet verwerken op deze manier. Hij zal niet inveren maar doorbuigen. Je bent al begonnen met je underseat, dus probeer nog even je ophanging aan je frame naar achteren te verplaatsen. Het is maar een tip. ![]() |
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Bedankt voor de opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee !! De postitie van de veer is niet goed nu idd. Ik twijfel nog om het subje nog iets in de korten, en te kijken hoe de veer dan staat. Verder even kijken met de achterstaaf en stage 6 ophoogblokje, dat verplaatst het punt op het carter ook al iets naar voren. Mocht het nog zo schuin staan, gaat het ophangpunt gewoon naar voren.De rest bedankt voor de reacties!! __________________ |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Registered User
|
@ HeavyAerox: de Earox velgen. SR voorvelg is wel pas te maken alleen achter is bijna onbegonnen werk. Ik had zelf ook liever SR velgen gedaan is veel vetter mja. Het SR voorwiel had ik nog liggen!
@ BojT: whoeps haha twas nog vroeg ![]() __________________ |
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ook updatje 1e post __________________ |
|
|
|
|
|
#59 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Ik dacht laatst nog, hoe ver zou dit project inmiddels zijn? Ik meende dat je met een pia cilinder ging rijden? Maakt overigens niet uit, die minar zal ook wel branden.
Ik wens je veel succes en ik wacht met smart op vorderingen __________________ |
|
|
|
|
#60 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik zou eerst Pia gaan rijden, toch besloten om voor een minarelli cilinder te gaan. Simpel weg omdat ik nu niks heb hoeven aanpassen aan de cilinder! __________________ |
<