![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
''Pang''
|
Was gezellig. Kom je jullie op de heen weg tegen kom je jullie op de camping tegen kom je jullie in het rennerskwartier tegen kom je jullie ook nog eens op de terugweg tegen bij de mac. Vind het nu wel mooi geweest zo effe 3 weken rust.
. Gefeliciteerd met jullie plaatsen .Tot hengelo. __________________ |
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
6.70
|
oepdat
udate:
![]() (2010) Hengelo: om een lang verhaal kort te maken! vette meeting,Thnx to: Micha,Frank.Dennis. En derest natuulijk ![]() , jammer van het weer.. organisatie was top! scooters liepen smorgens niet echt, smiddags gewoon te hard, we hielden er beide helemaal niks aan.. 4e en 11e geworden ofzo, tijd van jerry jonker klopt niet, die reed niet, das een tijd die Arthur heeft gezet.. jeroen 6.86 om kart voor 6 ofzo ![]() arthur 7.02 had na 5 meter een terugslag,, conclusie: voor kloosterzande blokjes vers/afstellen arthur stelt af op 12 inch, jeroen blijft nog even rijden met 13 inch, omdat de tijden toch niet heel hard tegenvallen.. foto's: ![]() ![]() verdere info: Jeroen zijn blok ligt nu bij de Klaptemeijers,, deze word even verfrist.. dan volgende week hopelijk even banken,, dan horen jullie wel weer ![]() groetjes uit Nunspeet! __________________ |
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
6.70
|
@ Danny!
ja zeker wij maken er weer een gezellig weekend van!Frank zorgt dit keer voor de burgers ds moet helemaal goedkomen ![]() maak me aub niet weer om half 6 wakker want dan verneuk ik die finale weer ![]() laat me lekker slapen net als op zandvoort kwart over 9 er een keer uit komen rollen ![]() @ ijsman komt helemaal goed kerel ![]() tot over een weekje allemaal ![]() __________________ |
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
6.70
|
Bankupdate:
vanavond wezen banken, eerst de scooter in 3 kwartier vanuit niks opgebouwd ![]() toen met gang naar Karsemeijer geweest om em eens af te stellen.. deze week heeft Rick eerst het blokje ververst krukaslagers schenen nu al gaar te zijn, zuigertje was oud, enz enz, we hebben eens gebankt met een sprintframe, opzich ging het wel, OP DE KOELING NA ![]() later ook maar een koelsysteem van 3 meter eraan gehangen, wat wel werkte ![]() de scooter kwam binnen met 23 pk oid,, had ik niet verwacht maar toch netjes!toen een tijdje op 23.7 gehangen, uiteindelijk 23.9 gescoord ![]() ben dik tevreden! en ga ook met goeie moed naar Kloosterzande ![]() als daar een testbank aanwezig is maar eens even erop gooien ![]() Over Arthur zijn scooter: niks aan gedaan, morgen het ding schoonmaken, en kijken of we hem aan de gang krijgen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#84 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
Succes nog morgen, we trekken nog wel een sprintje .Gr Fouad __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
6.70
|
Update Kloosterzande!!
heey mensen, we zijn net thuisgekomen, opzich ging de terugreid wel lekker, zowaar NIEMAND van de SBO gezien in de mC Donalds bij hazeldonk ![]() we waren er te vroeg voor denkik ![]() Zaterdagmiddag om half 5 vertrokken naar Zeeland, we wouden om 3 uur gaan, maar het zat allemaal niet echt mee met het aan de gang maken van het hele spul.. gelukkig waren Frank en Mark zo geduldig, dat ze op ons wouden wachten.. toen dus in 2 uurtjes naar Kloosterzande geknalt.. Eenmaal daar aangekomen bleek er geen hond te zijn nog van de SBO.. mooi plekje opgezocht vooraan het rennerskwartier,ff gewacht, en toen Kloosterzande maar onveilig gemaakt !verderop de avond kwamen er wat mensen bij waardoor het machtig gezellig werd!(de hamburgers deden het weer machtig goed )snachts hoorden we ineens dat Thijs mot had, Kevin en Arthur zijn even wezen kijken, maar bleek allemaal wel mee te vallen, die gast bleek hard te kunnen rennen ofzo ![]() het nachtvoetballen was wel geniaal heerlijk! dan merk je alleen wel wat roken met je longen doet![]() vandaag: vanmorgen werden we weer eens om half 6 wakkergeschreeuwd door Danny P van het F,, gelukkig nog wel even kunnen slapen daarna, anders waren me reactietijden helemaal om te huilen.. smorgens ingeschreven.. en toen lekker gaan knallen, uit de 1e run bleek dat ik een 6,7 moest kunnen rijden, maar na de 2e en 3e was dat niet mogelijk,, toen even gaan testen met rollen en sproeier,waarna hij veel harder liep!(kwam veelal door het benauwde weer) een paar keer in de 6.9 gereden, maar ding moest gewoon harder! uiteindelijk in een werkelijk geniale run tegen Fouad 6.77 kunnen vlammen! Arthur reed een paar keer net boven de 7, en was dus dik ontevreden.. ook wat gaan klooien met mengsel,, toen toch nog een 6.93 geknalt! hij dus ook geplaats voor de finale, Jeroen: 3e geplaatst Arthur: 7e geplaatst in de finale moesten we dus tegen elkaar, altijd een beetje spanning voel ik(jeroen) dan over me.. ik verknalde de run ook echt door een reactie van 0.3(horen zeggen) en kwam dus uit op een 7.03 tijd... ding liep verschrikkelijk hard, en voel me dus ook zwaar klote dat ik het op deze manier weg heb gegeven.. maarja een scooter gaat niet hard zonder goeie rijder.. het meest opvallende aan deze meeting was dat mijn scooter toch wel hard over de finish knalde met 127 km per uur! resultaat: Jeroen 6e Arthur 7e al met al was het dus weer een vette meeting ![]() tot hopelijk Heerenveen! __________________ |
|
|
|
|
#88 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
uiteindelijk in een werkelijk geniale run tegen Fouad 6.77 kunnen vlammen! Dat was een van de mooiste runs van de dag daar had je me bijna op 2 honderste na .Het was gezellig kerel, volgende keer hoop ik mijn topsnelheid ook wat op te kunnen schroeven .Gr Fouad ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|