![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Heey,
Goeie score, daar zijn zeker leuke tijden mee te rijden. Wat me trouwens opvalt is dat je vermogen erg laat komt (pas bij 117KM/H), opzich de opbouw verder wel goed opzich. Ik zou hem op straat toch op 4.5 gram zetten ![]() Zie / spreek jullie op Zoetermeer wel ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Fred Motoren
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
ik vind de lijn helemaal niet zo mooi.
hij is veel te laat op een hoog vermogen de lijn is niet strak en zakt ook weer in. Het vermogen is er natuurlijk wel, maar veel mensen zitten bij de 30km/h al op de 20 pk. en die eerste paar meters zijn toch wel erg belangrijk. __________________ |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
|
thnx voor de reacties
![]() dit is het begin,, voor de x-days vind ik dit wel leuk ff oefenen daar met vermogen wat hoger licht dan dat op meppel.. met 21,3 pk 7e worden op meppel vind ik wel vet ![]() 21,3 pk met een baggergrafiek,, verder eerst de andere 2 ook afstellen op de bank,, daarna testen met wat dingetjes,, kben verder blij met deze score, vorig jaar zouden mensen spontaan klaarkomen met zo'n grafiek.. nu niet meer maar ik ben er daarom zeker nog wel blij mee!![]() x __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
@kroesjes mooie score jongens nog bedankt voor het bericht jeroen was wel heel nieuwschierig kspreek jullie binnen kort nog(A) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | ||
|
.
|
Quote:
met jeroen zijn telf![]() Quote:
komt goed bjorn komt goed ![]() is zien hoe dat hok van je knalt:d groetjes __________________ |
||
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
|
update:Beiteltuning (HD)
hallo mensen,, deze avond wezen banken met het blok met de HD verkloote speed,, dit zegt genoeg voor jullie denk ik? ![]() 20,9 meer valt er gewoon niet uit te halen.. gelukkig zijn wij niet de moeilijkste en komt er na zoetermeer een echte speed op.. XSH tuned,, grafiek uploaden we zodra deze binnen is.. Rick nog bedankt voor het geduld ![]() groet ![]() edit: volgendeweek zaterdag met het derde blok banken.. dan komt er hopelijk weer eens een 23je voorbij rollen ![]() groet ![]() __________________ Last edited by orange max; 20-05-2008 at 11:41. |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
|
ja,, als je alles hebt geprobeerd aan het blok, en het word niet beter.. dan is het heel duidelijk,, ook als je nagaat dat de uitlaatpoorttiming omhoog is gelegd en de spoelpoorttiming's niet... voor ons Is het duidelijk.. @ tiffie,,, Daar wil ik de moeite nieteens meer voor nemen ![]() en bedankt met de xsh speed komen we zeker hoger![]() met een originele speed ook groet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
scheelt een hoop geld volgens mij__________________ |
|