![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
100% HD
|
Ik vind het maar een beetje bullshit dat jullie zeggen beter geen hd speed kopen :S
Hoelang hebben jullie op de bank gestaan? Wat hebben jullie allemaal getest? Inlaatjes, uitlaatjes ontsteking verzetten? Het is niet bij elke scooter dat die gelijk 23+ haalt met de spullen die erop zitten ik heb zelf namelijk ook het een en ander moeten vervangen Jullie brengen het jezelf wel makkelijk af om de schuld naar hd door te schuiven.. beetje jammer vind ik __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#63 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
Dat je 21 pk scoord kan ook zijn omdat je iets fout gemonteerd hebt he. Beetje onzin om een hele nieuwe cilinder te kopen en opnieuw te laten tunen als je nog maar 1 keer hebt gebankt en nog geen eens sprint tijden hebt gezien. Je wilt het niet meemaken dat je straks voorbij wordt gereden door de hd cilinder die je zelf verkocht hebt omdat je hem slecht vond. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
En anders rijd ik je wel voorbij met mijn hd speed
![]() Gheghe geintje, mja het is natuurlijk wel DE manier om snel van je geld af te komen zo. Je kan beter eerst eens goed kijken wat het op de baan doet en ook andere onderdelen testen. Het tussenhaakjes vermogen probleem kan net zo goed in de inlaat, ontsteking of in verkeerde montage kunnen zitten. Pk's zeggen echt niet alles. Bij mij presteerd de hd speed iig prima geen idee wat het scoord want heb nog steeds geen testbank runs gemaakt.__________________ |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
ga er maar vanuit dat de karsemijers echt wel wat getest hebben
... En feit is gewoon dat een HD speed gewoon niet zo bijzonder is... Zeg niet dat het troep is, dus begrijp me niet verkeerd, maar als je echt snel wilt zijn kun je gewoon beter naar een andere tuner gaan !__________________ |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Ik reed (85kg) tegen een jongen van ca 70kg, hij ook op een zip. Maar met 22,9sae, hij maakte een valse start en ik bleef er tot het einde van de baan 1m strak naast zitten.
Terwijl ik mijn zip nooit op de bank heb gehad en alleen maar even op straat had afgesteld. Pk's zeggen nou eenmaal niet alles, misschien heb je nu 21pk en knald hij goed hard op 150m. Of straks heb je 23/24pk en heb je weer veel slip in je overbrenging of kan je niet wegkomen door wheelspin oid. __________________ |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#70 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
idd komen zoveel factoren bij kijken dus is echt appels met peren vergelijken. En je weet niet wat die knul achter zijn kap heeft zitten en Pk's zeggen helemaal geen drol. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
arthur
|
we zegen niet voor niets dat die cilinder niet wil
en om het verhaal van meer pk is aan niet altijd beter uit dit topic te halen: we kwamen met 21 nogwat binnen en eindige met 20.9 we hebben gewoon alles geprobeert om hem zo goed mogelijk te laten lopen en dat doet hij nu hij kan nu echt nog wel richting de 7 knallen maar als je zien en hoort hoe hij loopt is gewoon jammer zo loopt hij het best maarja geen zin omuit te leggen de grafikiek komt nog wel online eerdaags zaterdag gaat bijn blokje de bank op daar komt hoogst warschijnlijk meer uit rollen en als het goed is ook mooier loopend ik maak me geen druk en het is geen aanval naar hd maar deze hd speed wil gewoon niet. groetjes arthur __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) | |
|
|
Quote:
sorry danny wij hebben echt vanalles geprobeerd om vermogen te zoeken, ontsteking mengsel shims, de hele rambam.. maarja, hij loopt nu voor ons maximaal, nu op de x-days gewoon kijken wat hij doet, ik lach me kapot als hij me boekt! dan hoeven wij immers geen nieuwe speed te kope ![]() scheelt ons weer 500 euri @ Maarten, deels met je post eens,, over dat topvermogen vind ik bullshit, we stellen de scooters niet af op piekvermogen, dan zouden we zowieso armer moeten gaan rijden.. voorderest gaan we idd eerst checken wat hij doet op straat.. @Pepijn, dit vind ik dus ook zo, je hoort mij niet zeggen dat alle cilinders die door HD bewerkt zijn kut zijn.. Die van ons is gewoon niet helemaal zuiver ![]() dit zegt niet dat alle cilinder naar de klote zijn.. zaterdag of zondag update van Arthur zijn blokje, kzal bob ook eens mailen voor de grafiek van HD speed ![]() groetjes ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
we hebben gewoon gebankt met de koso 28 daarmee zou immers ook mee gereden worden zelfde geld voor de c21 onsteking hebben we ook meerdere malen verzet maar daarmee kregen we hem nog niet boven de 21 pk karsemijer heeft alles in elkaar gezet behalve dat wij de squish van de cill hebben gedaan en die hebben we ook nog na gekeken die staat ook gewoon goed. blokjes zijn exact hetzelfde allleen dat jeroen een xsh heeft en ik een hd.. deze cill is gewoon niet goed te krijgen uitlaat poort licht te hoog spijltje niet strak er zitten rondingen aan de uitlaat poort ald dei overgaat in je wand zou ik maar zeggen. op de bank reed ie 6.5 op 150 meter dus dat is nog wel goed en ja ik weet dat dat niet vergelijkbaar is maar toch. we kijken wel wat ik doe op de x-days ben benieuwt hoe die rijd nu die is afgesteld(zo goed mogelijk) sinas.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
|
om deze kick maar even te wissen,,,
gister met Arthur zijn scooter gebankt,, we zijn tevreden met de score,, jammer dat de snaartjes niet meer leverbaar waren.. verder kunnen we wel rijden zo voor de xdagen,, zoetermeer komen ze er 'ietsje' anders bij te staan,, lichter sneller ![]() tot 7 juni dan ehh ![]() of 22 juni ![]() groet __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Nog spannende score gehaald? Een die nu wel wat eerder zijn vermogen leverd ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
![]() ontopic, wat ga je nog aanpassen om het lichter te maken? omdat je aanpassingen doet voor zoetermeer staat in je post ![]() __________________ |
|
|
|
|