![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#97 (permalink) |
|
arthur
|
daar heb ik 21pk en overtoeren en een squis van 68 ofzo
maar nu heb ik gebankt en hopelijk zal dat op zoetermeer blijken ![]() ik moet aleen nog een nieuwe snaar ff kijken waneer die binnen zijn wss staat hij dan nog een keer op de bank voor zoetermeer maar met de oude type / beetje verslete snaar doet hij het ook wel ![]() ik had daar wel overzicht anders gaf ik ook geen gas __________________ |
|
|
|
|
|
#99 (permalink) | |
|
aka Der Plant!
|
Quote:
Er staat daar nog een vader aan de straat ofzo ( lijkt et iig ) en hij weet heus wel een beetje wat hij doet hoor... altijd dat gezeik, zelf weet hij ook wel dat het beter/veiliger etc etc is om op een afgelegen plek te knallen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
20 kinderen?
Ik zie 3 kinderen en een man staan, en deze is hij al voorbij voordat hij het gas open trekt. Dus wat hieboven al gezegt is, zit niet zo te zeiken. Door een woonwijk flammen is juist vet ![]() Zie/spreek jullie wel op de X-days ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) | |
|
#139 @ 6.88
|
Quote:
Wat is dat toch altijd voor geheimzinnig gezeik met jah dat laat ik niet weten das geheim :S lekker boeiend :S als ik 23,6 scoor meld ik dat als ik ineens daarna als ik van de bank zou komen met 27 pk dan meld ik dat ook alsof een ander er beter van word dat ze jou score weten, ding komt verder wel goed van zen plek en klinkt ook zuiver ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#103 (permalink) | |
|
arthur
|
Quote:
je heb helemaal gelijk maar mijn grafiek is nog niet constant en er kunnen nog wat dingen verandert worden als ik een constante grafiek heb dan zal ik hem wel posten maar daar voor heb ik er gewoon geen zin in het liefste zeg ik dat ik 19 pk heb en dat ik dan ff lekker hard knal op zoetermeer maar dat heb ik niet ik heb iig wel een mooiere lijn in me grafiek als me broertje maar er moeten nog wat dingen verandert worden dan zullen de pkaas ook wat hoger liggen als nu en de grafiek nog wat stijler groetjes arthur @michel zeker weten dat ik je op de x days zie word wel leuk denk ik daarzo @Pikeheat ja dankje wel zo reed ik op meppel op zoetermeer gaat hij vel harder dat is zekerten zij ik heeeel veel rolings maak maar dat zie ik niet in ik dank dat ik nog wel een paar keer op me achterwielet voor bij kom klappen ik wil zo min mogelijk verliezen op me achter wiel __________________ |
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
#139 @ 6.88
|
Ik snap je punt wel maar durf je dan niet toe te geven dat iets nog niet helemaal vlekkeloos verloopt of heeft dit met het HD verhaal te maken??
Ach eigenlijk is dit ook de moeite niet waar om over te discusieren want t gaat gewoon hard, dus maar weer lekker ontopic ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
|
arthur moet niet zo zeiken!
zn score was 22,9 toen we eraf gingen, hij zat eerder op zijn vermogen als ik,, op de 40 ongeveer,, hij scoorde ook een keertje 23,1 mja piekje he ![]() verder zijn er bij arthur inderdaad wat dingetjes die nog veranderd kunnen worden, deze zal ook zeker nog hoger komen te liggen, de squish stond te ruim, 0,64 dit scheelt ook weer een stukje in de felheid van het beestje,, verder komen er voor zoetermeer nog wat kleine veranderingetjes die net het verschil zouden kunnen maken... groet jeroen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
|
isj oud filmpje!!!
![]() onze dank gaat uit naar: onze portemonee ![]() 'De Klapsonmeijertjes' die kunne er echt wel wat van ![]() verder volgende week mn vakantiegeld+2 of 3 weken loon ![]() dus dan komt er 'met gang' een zwart reesvonkjesdink ![]() na de xdagen worden de velgen ook weggebracht om eens flink te ownen met de draaibank door Rolf(Easyriders) groet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
|
updator
![]() omdat we trommel gaan rijden, ivm gewicht en aanloop eerste complete setje voorkant gehaald,, zip type 1 velg, met type 3 vork, ivm balhoofddikte enzo.. en wat foto's van de X-days waar Kevin en Arthur aanwezig waren,, verder nieuws: deze week hopelijk 3 velgjes ophalen bij Rolf,, deze zijn afgedraait ![]() foto's daarvan volgen vanzelf ![]() foto's: motto van kevin: bandje gaat kapot! ![]() ![]() ![]() ja arthur was er ook ![]() ![]() ![]() ![]() godverdomme, imageshack kapt ermee,, nja volgende keer beter mensen, na 10x proberen vind ik het wel goed.. groet __________________ |
|
|
|