![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) | |
|
|
Quote:
haha et uiterlijke hoofdstuk was voor ons net afgesloten ![]() we gaan nu eerst bezig met sneller en lichter.. verder vinden we de stuurtjes zo wel nice ![]() over wie wie is : jeroen: orange max/ Arthur: nst-viper-kroes Kevin: SBO#159 zoiets ![]() op zoetermeer loop je maar naar ons toe, en dan kom je er snel genoeg achter ![]() kevin is de mooiboii jeroen het vertieftst ![]() arthur heeft een skihelling boven zn lippen en onder ze oge ![]() updatE: velgen bestelling voorvorkje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo druk voor zoetermeer ![]() groet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#126 (permalink) |
|
arthur
|
mijn velgen blijven voorlopig std een van de latere sprints in het seizoen zal ik ook met 3 spaaks trommel/trommel verschijnen
zoetermeer ga ik mij uiterste best doen voor me opa die is donderdag avond overleden groetjes arthur __________________ Last edited by nst-viper-kroes; 13-06-2008 at 18:15. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) |
|
|
op zoetermeer heel ff gesproken
![]() update zoetermeer: korte samenvatting, snel mooi weer harde wind sterke tegenstanders goeie sfeer lange wachtrij ![]() belabberde finale van mezelf, heel belabberd! ![]() op zoetermeer pvl opgehaald @ stand van iksesha we kwamen erachter dat arthur een nieuw bandje nodig heeft op kloosterzande, deze wil geen grip meer pakke,(hij is nogal weggebrand )tijden van onze kant: jeroen: 6,97 arthur ,38 ofzo? kan het zo nog niet terugvinden,kevin: 7.12 foto: los ![]() gemonteerd(nog bedankt Rick ![]() ![]() hierbij bied ik dus mijn hpi 2006 tekoop aan, hiermee reed ik op meppel en zoetermeer, nja de meesten weten dan wel dat hij het nog naar behoren doet ![]() xx __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
|
update:
gister wezen banken, ging voor geen meter! 22.5 pk gescoord, maarja, na kloosterzande word het blokje volledig opnieuw opgebouwd,, dit omdat er al enig speling voelbaar was op de krukas, terror: wingbell naar de kloten, de wing is van de bell af geschoven ![]() goedkope malossi rotzooi ook! ![]() tot zondag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#133 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ben benieuwd of ze nu onder de 7 rijden dan, succes in ieder geval zondag. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #196
|
Quote:
.Verder is 1 van hun al onder de 7 gegaan. Jongens tot zaterdag/zondag en veel succes. ![]() Groetjes __________________ Last edited by mocrobeuning; 03-07-2008 at 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#135 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ Last edited by ThaZippa; 03-07-2008 at 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
|
ok sorry dat ik dat er niet bijvertelde,,
gisteravond lag het vermogen ook niet erg lekker omdat het gigantisch benauwd was in het banklokaal,, ik hoop gewoon dat me vermogen OP DE BAAN beter ligt als op zoetermeer,, dan moet het nog wel leuk worden in kloosterzande,, verder zijn we niet van die .. die persee 23 pk willen, we willen persee 24 pk! ![]() grapje ![]() als ik 22,5 pk haal wil ik daar een goed gevoel bij hebben, dit door een strakke lijn, ik was tevreden met de lijn, maar heb ze wel eens mooier gezien ![]() op kloosterzande gaan we wel zien hoe het loopt ![]() op meppel en zoetermeer was dat ook nog maar de vraag ![]() 2x finale,(let niet op welke manier )verder bedankt voor de reacties ![]() xx __________________ |
|
|
|