![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#152 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Gebroeders Mafkees
![]() Ik heb nog wat pics. van Zoetermeer voor jullie ![]() Als je ze in het groot wilt hoor ik het wel. Spreek je op Hengelo (?) ![]() (Je moet sommige foto zelf even draaien, want imageshack.us doet even klote door ze weer naar links te draaien )![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#155 (permalink) |
|
|
whaha
![]() ik hoor zojuist dat me blokje is afgesteld ![]() 23.3 helemaal niet verkeerd dus ![]() grafiekje eerdaags eens posten als ik die heb,, morgen eerst het hok maar ophalen en weer sprintklaar make ![]() op hengelo gaan we wel zien wat ze doen, hopen dat er weer iemand onder de 7 kan komen, zou wel leuk zijn ![]() verder nog bedankt voor je boutje Bjorn! xx ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#158 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Gaat ie nu ook harder dan ![]() Tot zondag lelijkerds ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#160 (permalink) |
|
|
en ja hij gaat harder als op klooster zande anders eet ik me schoenen op en geef jeroen een paar trapen onder zijn hol en zeg dat hij van die hamburgers moet afblijven
groetjes arthur(op jeroens account) ps ik ben ook lelijk ik voel een minderwaardigheidscomplex __________________ |
|
|
|
|
|
#162 (permalink) |
|
|
whuhahahahah ben gelijk wakker
![]() @ de zipje, ja hij is sneller. vermogen word beter behouden rond de 100 meter waar hij voorheen weg wou vallen met de pvl, op kloosterzande, maar we gaan het allemaal wel zien op hengelo als hij knalt ist mooi, anders niet![]() xx __________________ |
|
|
|
|
|
#166 (permalink) |
|
arthur
|
zo nou jeroen en kevin zijn afgelope dinsdag op vakantie gegaan naar zuid frankrijk
dus ik dacht in die tijd dat hun weg zijn kan ik mooi met jeroen zijn voor wiel aan de gang dat heb ik ook maar is gedaan we hadden laatst een zip type 1 voor velg gekocht (3 spaaks trommel) dus met die velg ben ik vandaag samen met jerry jonker weze aan passen de spaaten zijn klein beetje uitgevreesd (kan nog meer maar vind dit netter staan) en we hebben de velg afgedraaid alleen de rand en het bed meer niet dus nu moet hij nog een kleurtje krijgen en dan is hij af en me broertje blij foto's zijn onder weg zondra ik een camera in me beschikking heb groetjes arthur (edit) jerry is heeft het samen met mij gedaan ik keek meer en hij deed jerry nog bedankt __________________ |
|
|
|